Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Suska
(1)
Biblioteka Suska Czytelnia
(1)
Autor
Baczyński Andrzej (1957- )
(1)
Drożdż Michał (1958- )
(1)
Nowakowski Andrzej (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kolejarze
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Okupacja
(1)
Tragedia
(1)
Wartość
(1)
Wypadki kolejowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Powiat wadowicki (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Głównym celem tego opracowania jest ukazanie, w perspektywie blisko 140 lat (1884-2022), przebieg katastrof i innych zdarzeń kolejowych (wypadków bez ofiar w ludziach oraz incydentów, a także przypadków grożących katastrofą, którym jednak zapobieżono dzięki interwencji kolejarzy i innych osób) na obszarze powiatu wadowickiego, a nawet nieco rozleglejszym. ( Ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. [REG] REGIONALNY (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Etyka Mediów ; 5)
Tematem kolejnego tomu z serii "Etyka Mediów" są "wartości w mediach". Dzisiejszy świat w dużej mierze zależy od mediów, a ich kształt zależy przede wszystkim od propagowanych przez nie wartości oraz od jakości i wartości samych mediów. Prezentowane w tomie artykuły są rezultatem badań na ten temat, a jednocześnie stanowią forum dyskusji nad obecnymi w nich wartościami. Odkrywają one też i wskazują sposoby promocji wartości medialnych służących dobru człowieka i społeczności. Prezentowane artykuły są próbą odpowiedzi, z różnych perspektyw medioznawczych, między innymi, na następujące problemy: wartości w mediach - jakość, odpowiedzialność, powinność itd.; wartości w formach i treściach medialnych; różne oblicza i odsłony wartości i antywartości; wyzwania i zagrożenia medialnym złem - komunikowanie "antywartości"; komunikacja wartości jako miara "misyjności" mediów; media jako wartość społeczna i cywilizacyjna itd.; komercjalizacja i marketing wartości; wartości w Internecie i cyberprzestrzeni; wartość wizerunku - public relations a wartości; wartościowy dziennikarz i "wartościowe" dziennikarstwo; troska o wartości w cywilizacji medialnej itd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JMe] - media (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej