Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(23)
Forma i typ
Książki
(19)
Proza
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Gry komputerowe
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Suska
(11)
Biblioteka Młodych
(8)
Biblioteka Młodych Czytelnia
(3)
Biblioteka Suska - filia Szpital
(2)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Hikiert Anna
(2)
Praski Łukasz
(2)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bolder Joe
(1)
Brown Box (1980- )
(1)
Card Orson Scott (1951- )
(1)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(1)
Collins Barry
(1)
Cox Aleksander
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Davey Joey
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
EA Sports
(1)
Electronic Arts Polska
(1)
Faber Marta
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Graley Sarah
(1)
Green Jonathan
(1)
Halpern Jared
(1)
Jankowski Andrzej (anglista)
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kleszcz Ewa
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi t. 1
(1)
Liu Ken (1976- )
(1)
Maciaszek Remigiusz
(1)
Marsh Ryan
(1)
Masłowska Patrycja
(1)
Mazurek Konrad
(1)
McBrien Thomas
(1)
Monster Sfé R
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Piwowarczyk Maks
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Powers William
(1)
Purenins Stef
(1)
Riviere Laura
(1)
Rutke Grzegorz
(1)
Schreier Jason
(1)
Stanley Juliet
(1)
Stuckey John
(1)
UbiSoft
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wojtas Michał
(1)
Wróbel Marcin (1977- )
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Łukasik Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Młodzież
(5)
14-17 lat
(2)
Dorośli
(2)
Dzieci
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura francuska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść polska
(3490)
Powieść amerykańska
(3370)
Literatura dziecięca
(2062)
Powieść angielska
(1954)
Literatura młodzieżowa
(1499)
Gry komputerowe
(-)
Kobieta
(1342)
Przyjaźń
(1150)
Rodzina
(1149)
Miłość
(1147)
Literatura polska
(981)
Tajemnica
(981)
Polska
(979)
Poezja polska
(947)
Literatura piękna od 11-14 l.
(823)
Opowiadanie polskie
(738)
Magia
(660)
Nastolatki
(601)
Literatura piękna dla młodzieży od 11-14 l.
(597)
Powieść francuska
(582)
Śledztwo i dochodzenie
(581)
Powieść niemiecka
(571)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(553)
Relacje międzyludzkie
(553)
Zabójstwo
(482)
Zwierzęta
(462)
Uczucia
(457)
Powieść młodzieżowa polska
(435)
Rodzeństwo
(411)
Dzieci
(394)
Literatura piękna dla dzieci do 9- 10 l.
(393)
Pisarze polscy
(368)
Fantastyka
(356)
Dziewczęta
(352)
Literatura dla młodzieży
(352)
Pamiętniki polskie
(334)
Małżeństwo
(329)
Powieść rosyjska
(329)
Dramat polski
(328)
Trudne sytuacje życiowe
(318)
Publicystyka polska
(308)
Podróże
(301)
Życie codzienne
(284)
Humor
(281)
Sekrety rodzinne
(272)
Literatura młodzieżowa polska
(263)
Literatura
(255)
Historia
(254)
Walka
(246)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(242)
Policjanci
(240)
Osoby zaginione
(227)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(221)
Relacja romantyczna
(220)
II wojna światowa (1939-1945)
(217)
Powieść norweska
(216)
Przygoda
(214)
Wojsko
(214)
Matki i córki
(204)
Wydawnictwa popularne
(203)
Boże Narodzenie
(201)
Zakochanie
(196)
Wybory życiowe
(192)
Wakacje
(191)
Marzenia
(179)
Śmierć
(179)
Dziennikarze
(177)
Komiksy
(177)
Sztuka
(177)
Władcy
(175)
Psy
(172)
Szkoły
(170)
Literatura piękna dla młodzieży 15- 16 l.
(167)
Koty
(165)
Przestępczość zorganizowana
(165)
Uprowadzenie
(165)
Powieść szwedzka
(163)
Dziadkowie i wnuki
(162)
Język polski
(162)
Warszawa
(161)
Filozofia
(158)
Polacy za granicą
(158)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Zemsta
(156)
Wojna
(155)
Chłopcy
(153)
Spisek
(153)
Bibliotekarstwo
(152)
Kultura
(152)
Powieść młodzieżowa angielska
(150)
Żydzi
(147)
Dziecko
(146)
Uczniowie
(144)
Arystokracja
(143)
Opowiadanie amerykańskie
(142)
Prywatni detektywi
(142)
Samotność
(142)
Ludzie a zwierzęta
(141)
Pisarze
(141)
Przemoc
(139)
Wojna 1939-1945 r.
(139)
Temat: dzieło
Among Us
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Monterey (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Moskwa (Rosja)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(6)
Fantastyka
(4)
dla dorosłych
(4)
dla młodzieży
(4)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Poradnik
(2)
Science fiction
(2)
Sensacja
(2)
Biografia
(1)
Dla dorosłych
(1)
Fanfikcja (fan fiction)
(1)
Fantasy
(1)
Informator
(1)
Komiks
(1)
Komiks historyczny
(1)
Kryminał
(1)
Literatura chińska
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. {5} #FANTASTYKA #SZCZYPTA MAGII (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tetris : ludzie i gry / Box Brown ; przekład Marcin Wróbel. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2019. - 253, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Tetris to jedna z najdoskonalszych i najpopularniejszych gier wideo w historii. Prosta, ale niezwykle wciągająca. Niekończąca się łamigłówka, od której uzależniły się miliony graczy na całym świecie. Choć powstała 35 lat temu, do dziś cieszy się wielką popularnością. Z tym, że teraz najczęściej gra się w nią nie na komputerze, a w telefonie. Wystarczy spędzić z Tetrisem trochę czasu, by wszędzie widzieć spadające bloki o charakterystycznych kształtach. By zacząć o nich śnić. Aleksiej Pażytnow stworzył Tetrisa w 1984 roku w zasadzie przypadkiem, pracując tak naprawdę nad oprogramowaniem dla radzieckiego rządu. Gra szybko podbiła serca jego współpracowników, którzy nie mogli się od niej oderwać, zawalając obowiązki służbowe. Tetris szybko wyciekł za Żelazną Kurtynę i wzbudził pożądanie gigantów ówczesnej cyfrowej rozrywki. Pragnęły jej Nintendo, Atari, Sega – najważniejsi w tamtych czasach wydawcy gier. Komiks Boxa Browna to fascynująca i wciągająca opowieść o przebłysku geniuszu, wojnie o prawa do wydania gry – pełnej potajemnych wizyt w Moskwie, sekretnych umów, niezliczonych nieporozumień i bezczelnych kradzieży – ale także o roli gier w sztuce, kulturze i przemyśle czy w życiu człowieka w ogóle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-91 POWIEŚCI GRAFICZNE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gra Endera / Orson Scott Card ; 2)
Wobec śmiertelnego zagrożenia nadciągającego z kosmosu Ziemia przygotowuje swoją broń ostatniej nadziei. Jest nią chłopiec, w którym odkryto zalążki niezwykłego geniuszu wojskowego. Czas nagli, a przyszłość dwóch cywilizacji spoczywa w rękach dziecka...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [F] FANTASTYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. {26} #KREATYWNOŚĆ (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Zasypnica
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Niniejsza ksiażka, zawierający informacje wprost od zespołu Roblox, pozwoli odnaleźć się w tym niezwykłym uniwersum. Czytelnik znajdzie tu nie tylko opisy najpopularniejszych gier na Roblox i obszerny katalog związanych z nimi przedmiotów, ale także zakulisowe wieści z kwatery głównej Roblox, a przede wszystkim praktyczne wskazówki, które pozwolą wyjść cało z najbardziej niebezpiecznej rozgrywki!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. {26} #KREATYWNOŚĆ (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Zasypnica
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Zostań mistrzem budownictwa z tym niesamowitym przewodnikiem! Stwórz 15 niesamowitych arcydzieł! W środku czekają wskazówki, które pomogą ci poprawić umiejętności budowlane. Ten naprawdę interaktywny przewodnik zainspiruje każdego fana minecraftu.
Płatne ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 lata 2021-2025.
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. {26} #KREATYWNOŚĆ (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [S] SENSACJA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kathryn Dance / Jeffery Deaver ; 2)
Podczas koncertu w klubie muzycznym Solitude Creek w Monterey dochodzi do tragedii. Widzowie - zaalarmowani o wybuchu pożaru - wpadają w panikę i próbując uciec, tratują się nawzajem. Są ofiary śmiertelne i wielu rannych. Kathryn Dance, agentka biura śledczego Kalifornii, przeprowadza kontrolę dokumentów ubezpieczeniowych w Solitude Creek i dowiaduje się, że nie było tam żadnego pożaru - ktoś chciał wzbudzić w ludziach strach, nad którym nie sposób zapanować. Komuś zależało, by oszalały z przerażenia tłum, w którym każdy walczy o życie, sam dla siebie stanowił zagrożenie. Okazuje się, że sprawca na tym nie poprzestał i nikt na półwyspie Monterey nie może się czuć bezpiecznie - wchodząc do kina, restauracji czy nawet windy. Kathryn Dance postanawia odnaleźć i powstrzymać przebiegłego przestępcę, który nie zostawia śladów. W prowadzonym przez funkcjonariuszy służb stanowych wielowątkowym śledztwie musi ona polegać przede wszystkim na swoich umiejętnościach wykrywania kłamstw oraz intuicji. Deaver jest mistrzem manipulacji. Jego historie są tak umiejętnie skonstruowane, że praktycznie niemożliwe do rozwiązania i diabelsko trudne do śledzenia. Czyli takie jak lubimy najbardziej. „New York Times Book Review”
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [T] THRILLER (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Szpital
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ﴾T﴿ THRILLER (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Zasypnica
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Forza Motorsport 4 to już czwarta część ekskluzywnych wyścigów dla konsoli Xbox 360. Gra została rozbudowana o nowe tory i samochody, a ponadto rozwinięciu uległy również wszelkie funkcje społecznościowe. Nowością jest możliwość korzystania z kontrolera ruchowego Kinect, zarówno w czasie jazdy, jak i w menu. Autorzy wybrali grupę wyjątkowych samochodów, które zostały skrupulatnie odwzorowane. Dotyczy to zarówno samego modelu pojazdu, jak i jego wnętrza, komory silnika, a również wszystkich pozostałych szczegółów. Dzięki temu gracz ma możliwość zajrzenia w każdy zakamarek auta: może usiąść za kierownicą, uruchomić silnik i zobaczyć jak działają zegary rozmieszczone na desce rozdzielczej pojazdu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GW (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unity jest zaawansowanym środowiskiem do tworzenia gier. Zapewnia możliwość projektowania grywalnych, świetnie wyglądających i pasjonujących gier. Dzięki temu, że Unity stworzono specjalnie w tym celu, projektant może się skupić na tym, co najważniejsze: na świetnej fabule i emocjonujących zwrotach akcji. Żmudne tworzenie kodu obsługującego podstawowe funkcje interfejsu, postaci czy sceny zostało ograniczone do minimum. Z takimi możliwościami rozpoczęcie pracy z Unity i napisanie pierwszej gry przychodzi naturalnie. Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono również powiązane z Unity kanały dystrybucyjne, dzięki którym odkrywanie, kupowanie i sprzedawanie gier jest bardzo proste. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione za pomocą fragmentów kodu C#. Co prawda nie jest to podręcznik programowania w tym języku, jednak dzięki analizie poszczególnych przykładów, a także samodzielnym próbom modyfikowania i rozwijania kodu możesz poprawić również swoje umiejętności programowania w C#, używając go w praktyczny i konkretny sposób. W książce między innymi: gruntowne wprowadzenie do pracy w Unity projektowanie interfejsu użytkownika budowa postaci i świata gry tworzenie niezbędnych skryptów, klas, koprocedur algorytmy sztucznej inteligencji do zastosowania w grach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [I] INFORMATYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wspomnienie o przeszłości Ziemi / Cixin Liu ; 1)
Pierwszy tom rewelacyjnej trylogii „Wspomnienie o przeszłości Ziemi”, największego w ostatnich latach wydarzenia w światowej fantastyce naukowej, porównywalnego z klasycznymi cyklami „Fundacja” i „Kroniki Diuny”. „Problem trzech ciał” stał się bestsellerem w Chinach i zyskał ogromny rozgłos w Stanach Zjednoczonych. W 2015 roku książka otrzymała nagrodę Hugo dla najlepszej powieści. Podczas rewolucji kulturalnej w Chinach tajna baza wojskowa Czerwony Brzeg wysyła sygnały w kosmos w poszukiwaniu inteligentnego życia pozaziemskiego. Do prac zostaje włączona Ye Wenjie, córka wybitnego fizyka zamordowanego przez czerwonogwardzistów, i dzięki niej badacze w końcu nawiązują kontakt z obcą cywilizacją stojącą u progu zagłady. W XXI wieku naukowiec Wang Miao zostaje członkiem komisji badającej przyczyny serii samobójstw czołowych fizyków. W wyniku prywatnego dochodzenia natyka się na tajemniczą grę wirtualną o nazwie „Trzy ciała”, której celem jest uratowanie mieszkańców planety zagrożonej oddziaływaniem grawitacyjnym trzech słońc. Niebawem odkrywa, że świat tej gry wcale nie jest fikcją... „Bardzo oryginalna książka, wyjątkowe połączenie spekulacji naukowych i filozoficznych, polityki i historii, teorii spiskowych i kosmologii, w której królowie i cesarze znani z dziejów Zachodu i Chin łączą się w onirycznym świecie gry, a gliniarze i fizycy zajmują się światowymi spiskami, morderstwami i najazdem przybyszów z kosmosu w świecie rzeczywistym”. – George R.R. Martin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [F] FANTASTYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cały ten Rock / Remigiusz Maciaszek, Michał Wojtas. - Kraków : Znak Horyzont - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2017. - 317, [1] strona, [16] stron tablic : ilustracje, fotografie ; 22 cm.
Kanał Remigiusza „Rocka” Maciaszka na YouTubie jest jednym z największych fenomenów w polskim Internecie. Przez ostatnie lata postać ta wywołała niezliczoną ilość kontrowersji – fani i hejterzy zażarcie dyskutowali na temat pracy, rodziny i kariery Rocka. Wielu chciałoby się dowiedzieć, jaki on jest w realu i jak odniósł tak ogromny sukces. Ta książka opowiada o drodze Remigiusza Maciaszka na szczyt. Od pracy na budowie, przez prowadzenie wypożyczalni filmów, do ikony polskiego YouTube’a. To także historia dzieciństwa wielu dzisiejszych 30- i 40-latków. Dziecięce fortuny stracone w pierwszych salonach gier i kafejkach internetowych. Dźwięk pracy legendarnych komputerów: Commodore, Amiga 500 i pierwszych Pecetów, których posiadanie dawało właścicielowi status osiedlowej gwiazdy. Wypieki na twarzy podczas czytania „Bajtka” i „Secret Service”. To barwne początki branży gier aż po moment, gdy jej światowa wartość stanowi jedną piątą PKB Polski.
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Priorytet 1 – Zakup nowości wydawniczych dla bibliotek publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JPu] SPOŁECZEŃSTWO - PUBLICYSTYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złap creepera i inne moby / written by Stephanie Milton & Thomas McBrien ; tłumaczenie Anna Hikiert. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : HarperKids, 2020. - 39, [1] stron : ilustracje kolorowe ; 31 cm.
(Minecraft)
(Szukaj i Znajdź)
Pięcioro z najbardziej nieustraszonych śmiałków wyrusza na misję, której celem jest wytropienie nieuchwytnych mobów. Łowy nie idą jednak zgodnie z planem… więc tropiciele potrzebują pomocy. Twojej pomocy! Przemierzaj bezdroża Świata Podstawowego i zapuść się do piekielnej otchłani Netheru, a nawet do przerażającego Kresu, aby ich wesprzeć. Czy zdołasz namierzyć te przebiegłe stwory?
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. {48} #INTERAKTYWNE (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1781)
Komiks dla wielbicieli Minecrafta. Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. {36} #KOMIKSY DLA DZIECI (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputerowy ćpun / Krzysztof Piersa. - Warszawa : Muza, 2015. - 254, [2] s. ; 20 cm.
(Drogowskazy)
Psycholodzy od dawna biją na alarm, że uzależnienie od grania może wywołać poważne zaburzenia psychiczne, takie jak agresja, wyobcowanie ze środowiska, depresja, a także doprowadzić do licznych dolegliwości fizycznych. Co ma więc zrobić rodzic, gdy z pokoju dziecka kolejną godzinę dobiega klikanie myszką, a kiedy tam wchodzi, widzi tylko plecy latorośli zgarbione nad klawiaturą? Przeczytać tę książkę. I dać ją do przeczytania swojemu uzależnionemu dziecku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [E] ZDROWIE - UZALEŻNIENIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli sięgasz po tę książkę, na pewno uwielbiasz gry komputerowe i zastanawiasz się, jak samodzielnie stworzyć własną. Albo masz już gotowy pomysł i szukasz sposobów na jego realizację. Ta książka będzie dla Ciebie idealnym przewodnikiem na start. Od czego zacząć i jak nauczyć się programowania, które pozwoli Ci stworzyć swój własny mikroświat w komputerze? „Scratch bez tajemnic” zawiera kilkanaście projektów prostych gier napisanych w języku Scratch, stworzonym specjalnie do nauki programowania. Zabawne i intrygujące zadania, które Cię tu czekają, będą nie tylko świetną rozrywką, lecz także wstępem do samodzielnego pisania gier. Zobacz, jak przygotować kosmiczną bitwę, zaprojektować zmasowany atak bakterii i stworzyć swoją własną platformówkę. Baw się tymi przykładami, rozbudowuj je i zmieniaj według własnych pomysłów. Programowanie nie jest tak trudne, jak Ci się wydaje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. {40} NAUKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JPu] SPOŁECZEŃSTWO - PUBLICYSTYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziesięciu astronautów, a wśród nich jeden zdrajca, który chce ich wyeliminować... Witamy na pokładzie najbardziej niebezpiecznego statku w kosmosie! Praca młodego astronauty V. na statku patrolowym jest bardzo spokojna. Jego dzienna lista obowiązków podzielona jest na wspólne posiłki w mesie i rutynowe czynności: weryfikację instalacji elektrycznej, regulację teleskopów oraz czyszczenie filtrów tlenowych. Jednak gdy w tajemniczych okolicznościach w ambulatorium zostaje zamordowany jeden z astronautów, a kolejny – w polu siłowym, wtedy zaczyna się prawdziwy koszmar. Sytuacja staje się nieprzewidywalna, a szanse na przeżycie astronautów zmieniają się z sekundy na sekundę. Zdrajca wślizgnął się między członków załogi, dobrze się ukrywa, knuje intrygi i kłamstwa, atakuje w najmniej spodziewanych momentach, ostatecznie zamierzając ich zabić co do jednego! Złap klimat i zanurz się w tej fascynującej, wywołującej nieustanne dreszcze emocji historii fan fiction na podstawie niekwestionowanego światowego hitu Among Us!
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. {4} #FANTASTYKA #SCIENCE-FICTION (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Zrealizowano ze środków w ramach Programu Wieloletniego „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa” Priorytet 1 - Zakup nowości wydawniczych do bibliotek publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [I] INFORMATYKA (1 egz.)
Gra komputerowa
DVD
W koszyku
Zwariowana gra zręcznościowa, stanowiąca interaktywną wersję wyprodukowanego przez koncern Ubisoft serialu animowanego, w którym główną rolę zagrały znane z serii Rayman szalone „kórliki”. Rozgrywka sprowadza się do udziału w szeregu mini-gierek z udziałem filmowych bohaterów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej