Lovecraft, H. P. (1890-1937)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Gry i zabawki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Suska
(2)
Biblioteka Młodych
(4)
Autor
Fricker Paul
(2)
Mason Mike (1969- )
(2)
Petersen Sandy
(2)
Bańka Michał
(1)
Bligh Alan (1974-2017)
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Burrows Jacen (1972- )
(1)
Czuba Jacek
(1)
Dorwared Scott
(1)
Herber Keith
(1)
Juanmar
(1)
Kamińska Airis
(1)
Kowalczuk Magdalena
(1)
Kramer Dan
(1)
Lowder James
(1)
Mazur Anna Maria (1987- )
(1)
Moore Alan (1953- )
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Radzimiński Jakub
(1)
Ruff Matt (1965- )
(1)
Sanderson Matt
(1)
Tidball Jeff
(1)
White Glyn
(1)
Wieczorek Adam
(1)
Wolfgang Baur
(1)
Żuławnik Jacek (1977- )
(1)
Życzkowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dorośli
(5)
Młodzież
(4)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Powieść polska
(3490)
Powieść amerykańska
(3370)
Literatura dziecięca
(2062)
Powieść angielska
(1954)
Literatura młodzieżowa
(1499)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(-)
Kobieta
(1349)
Przyjaźń
(1152)
Rodzina
(1152)
Miłość
(1149)
Tajemnica
(986)
Literatura polska
(981)
Polska
(979)
Poezja polska
(947)
Literatura piękna od 11-14 l.
(823)
Opowiadanie polskie
(738)
Magia
(660)
Nastolatki
(601)
Literatura piękna dla młodzieży od 11-14 l.
(597)
Powieść francuska
(582)
Śledztwo i dochodzenie
(582)
Powieść niemiecka
(571)
Relacje międzyludzkie
(556)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(553)
Zabójstwo
(483)
Zwierzęta
(462)
Uczucia
(458)
Powieść młodzieżowa polska
(435)
Rodzeństwo
(413)
Dzieci
(394)
Literatura piękna dla dzieci do 9- 10 l.
(393)
Pisarze polscy
(368)
Fantastyka
(356)
Dziewczęta
(354)
Literatura dla młodzieży
(352)
Pamiętniki polskie
(334)
Małżeństwo
(331)
Powieść rosyjska
(329)
Dramat polski
(328)
Trudne sytuacje życiowe
(320)
Publicystyka polska
(308)
Podróże
(303)
Życie codzienne
(286)
Humor
(281)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura młodzieżowa polska
(263)
Literatura
(256)
Historia
(254)
Walka
(247)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(242)
Policjanci
(241)
Osoby zaginione
(227)
Relacja romantyczna
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(221)
II wojna światowa (1939-1945)
(217)
Powieść norweska
(216)
Przygoda
(214)
Wojsko
(214)
Matki i córki
(204)
Wydawnictwa popularne
(202)
Boże Narodzenie
(201)
Zakochanie
(197)
Wybory życiowe
(194)
Wakacje
(191)
Śmierć
(181)
Marzenia
(179)
Sztuka
(179)
Dziennikarze
(177)
Komiksy
(177)
Władcy
(175)
Psy
(173)
Szkoły
(170)
Przestępczość zorganizowana
(168)
Literatura piękna dla młodzieży 15- 16 l.
(167)
Uprowadzenie
(166)
Koty
(165)
Powieść szwedzka
(163)
Dziadkowie i wnuki
(162)
Język polski
(162)
Warszawa
(161)
Filozofia
(159)
Polacy za granicą
(158)
Zemsta
(157)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Wojna
(156)
Spisek
(155)
Chłopcy
(153)
Kultura
(153)
Bibliotekarstwo
(152)
Powieść młodzieżowa angielska
(150)
Żydzi
(147)
Dziecko
(146)
Uczniowie
(145)
Arystokracja
(144)
Opowiadanie amerykańskie
(142)
Pisarze
(142)
Prywatni detektywi
(142)
Samotność
(142)
Ludzie a zwierzęta
(141)
Przemoc
(140)
Wojna 1939-1945 r.
(139)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Providence (Stany Zjednoczone, stan Rhode Island)
(1)
Gatunek
Fantastyka
(5)
dla dorosłych
(5)
Fantasy
(4)
Gry fabularne
(4)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Horror
(4)
Scenariusz
(4)
dla młodzieży
(4)
Podręcznik
(3)
Komiks
(1)
Powieść
(1)
Powieść graficzna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(4)
6 wyników Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Zew Cthulhu)
Zbiór scenariuszy do 7. edycji Zewu Cthulhu. Każdy ze scenariuszy z podręcznika "Horror nad Wartą" zaprowadzi Was do innego polskiego miasta. Tajemnicze morderstwa, niewyjaśnione zaginięcia i niewypowiedziana groza… Z tym wszystkim zmierzyć się będą musieli Wasi Badacze. Czy odważą się stawić czoła przerażającej prawdzie?
Dorośli we mgle - Michał Bańka: Początek lat 90., małe miasteczko na przedmieściach Warszawy. Grupa nastolatków stara się rozwiązać tajemnicę zaginięcia ich przyjaciela - zaginięcia, na które większość dorosłych nie zwróciła uwagi. Czy sami zdołają stawić czoła mrocznym siłom, rozwiązać zagadkę i uratować kolegę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Zew Cthulhu)
Każdy Badacz, nawet uczony profesor, wścibski dziennikarz czy bezkompromisowy detektyw, potrzebuje czasem pomocy, by mierzyć się z okropnościami świata mitów Cthulhu. Niech ta księga stanie się Twoim przewodnikiem i najważniejszą pomocą do gry Zew Cthulhu! Stworzony z myślą o Badaczach Tajemnic podręcznik zawiera rozszerzone zasady tworzenia postaci, opis ponad 100 zawodów i umiejętności oraz wskazówki, jak wyciągnąć z gry wszystko, co najlepsze. Ponadto znajdziesz tu listę organizacji, do których może przyłączyć się Twój Badacz, przewodnik po latach 20. XX wieku (zarówno w Polsce, jak i w USA) oraz listy ekwipunku i uzbrojenia - czyli wszystko, co może (ale tylko może!) pozwoli Ci wyjść zwycięsko ze spotkania z mitami Cthulhu. Każdy Badacz Tajemnic poważnie podchodzący do swojej misji ratowania świata (lub chociażby własnego życia) powinien mieć ten podręcznik!
Do gry potrzebna jest przynajmniej jedna Księga Strażnika, czyli podręcznik z zasadami do 7. Edycji Zewu Cthulhu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Zew Cthulhu)
Wzywamy wszystkich Bohaterów! Nadszedł czas, aby stawić czoła Cthulhu! Pulp Cthulhu to gra pełna brawurowych przygód, mrocznych podstępów i dzielnych Bohaterów. Czy masz dość tego, że twoi Badacze padają jak muchy, podejmując desperackie próby ocalenia ludzkości na całym świecie? Chciałbyś, żeby twoi Badacze mogli stanąć twarzą w twarz z potworami, zamiast kryć się po kątach i czekać, aż sobie pójdą? Pulp Cthulhu podbija stawkę i daje ci twardszych, sprawniejszych Bohaterów – takich, którzy mogą mierzyć się ze złowrogimi knowaniami mitów Cthulhu!
Na stronach tego podręcznika znajdziesz: zmodyfikowany system tworzenia postaci, reguły dotyczące mocy parapsychicznych, poczytalności, nadludzkich umiejętności i szalonej nauki, wskazówki dla Strażników Tajemnic pozwalające tworzyć i prowadzić pulpowe sesje, wyjaśnienie, czym jest „pulpa” i jak wpasowuje się w obraz Ameryki w szponach wielkiego kryzysu lat 30. XX wieku i w przededniu II wojny światowej, zbiór barwnych złoczyńców i potworów, a także tajemniczych organizacji, cztery pełne akcji scenariusze, pozwalające zacząć zabawę z odpowiednim przytupem, stworzony specjalnie na potrzeby tej edycji rozdział poświęcony Polsce w latach 30. XX wieku, pozwalający przenieść akcję do nadwiślańskich miast i wiosek. Wskazówki zawarte w tym podręczniku ułatwiają rozegranie pulpowych przygód w dowolnych realiach i epokach. Dzięki temu Strażnicy mogą dodać kolorytu wydarzeniom w latach 20. XX wieku, w czasach współczesnych czy w dowolnej innej epoce. To czas Bohaterów i wielkiej przygody!
Pulp Cthulhu jest dodatkiem do 7. edycji Zewu Cthulhu. Do gry niezbędny jest co najmniej jeden egzemplarz Księgi Strażnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu ; album 1806)
(Mistrzowie Komiksu)
(Providence ; 3)
Stanowi kontynuację: Providence
Robert Black dociera do Providence, gdzie spotyka samego H.P. Lovecrafta. Pisarz nie przestaje go fascynować, dziennikarz z zapartym tchem zanurza się w kolejne jego dzieła. Lovecraft staje się przewodnikiem Blacka po okultystycznych tradycjach Ameryki, a zarazem wprowadza go w swój tajemniczy świat pełen potworów i istot jak z koszmaru. Młody dziennikarz coraz mocniej zdaje sobie sprawę, że wkroczył do labiryntu, z którego nie sposób się wydostać, a ogarniającego go szaleństwa nie da się już uniknąć...
Alan Moore, genialny twórca „Strażników” i „V jak Vendetta”, sięga do uniwersum autora „Zewu Cthulhu”. Tę mroczną, niepokojącą historię zilustrował Jacen Burrows. Polskie wydanie zostało wzbogacone o leksykon nawiązań do twórczości H.P. Lovecrafta autorstwa Mateusza Kopacza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Brak informacji o dostępności: sygn. [KMG] KOMIKS, POWIEŚCI GRAFICZNE (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Zew Cthulhu)
Wielcy Przedwieczni rządzili eony przed pojawieniem się człowieka. Ci kosmiczni przybysze zostali w końcu wyparci przez potężniejsze istoty. Pozostałości ich miast i zakazanej wiedzy można odnaleźć na wyspach Pacyfiku, pośród ruchomych piasków pustyń oraz na biegunach. Wielcy Przedwieczni śpią – jedni pod powierzchnią ziemi, inni na dnie oceanu w mieście R'lyeh, istniejącym dzięki zaklęciom Wielkiego Cthulhu. Kiedy gwiazdy osiągną właściwą pozycję, powstaną, by ponownie władać Ziemią.
Zew Cthulhu jest grą fabularną osadzoną w uniwersum H.P. Lovecrafta, przepełnioną szaleństwem, niewypowiedzianą grozą i przedwiecznym horrorem. Jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic – narratora opowiadającego historię, który odgrywa także postaci spotykane przez graczy. Reszta uczestników gry to Badacze Tajemnic, rozwiązujący zagadki bohaterowie z przypadku, którzy próbują powstrzymać mroczne siły przed przejęciem kontroli nad naszym światem. Księga Strażnika zawiera wszystkie zasady, opisy zaklęć i potworów, których potrzebujesz, by grać. Została przygotowana specjalnie z myślą o Strażniku Tajemnic, który będzie prowadził grupę Badaczy ku zatrważającym sekretom. W środku znajdziesz również dwie klasyczne przygody, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez prowadzenie swojej pierwszej sesji w Zew Cthulhu! Przygotuj się na podróże w dziwne i niebezpieczne miejsca, odkrywaj bluźniercze spiski i staw czoła straszliwym istotom z mitów Cthulhu. Pośród przedziwnych i zapomnianych tajemnych ksiąg odkryjesz rzeczy, które, dla dobra naszego świata, powinny pozostać tajemnicą... Czy odważysz się wziąć losy świata w swoje ręce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Kraina Lovecrafta” to jazda bez trzymanki przez rasistowskie Stany Zjednoczone lat pięćdziesiątych. Na podstawie książki powstał serial HBO twórców znakomitego „Westworld”Chicago, 1954 rok. Dwudziestodwuletni były żołnierz, Atticus Turner, wyrusza do Nowej Anglii, by odnaleźć swego zaginionego ojca. Towarzyszą mu wuj George, wydawca Przewodnika Bezpiecznego Murzyna, oraz Letycja, przyjaciółka z dzieciństwa. Podczas podróży do rezydencji pana Braithwhite’a, spadkobiercy posiadłości, która swego czasu należała do jednego z przodków Atticusa, natrafiają zarówno na realistyczne zagrożenia białej Ameryki, jak i złowrogie duchy, które wydają się pochodzić prosto z fantastycznych powieści„Kraina Lovecrafta” to osobliwa opowieść o magii, nadziei, wolności i harcie ducha, a przy tym przerażająca wizja rasizmu, którego duch nie przestaje nas prześladować.
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [H] HORROR (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej