Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Gry i zabawki
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Młodych
(4)
Autor
Jung Alexander
(1)
Köhrsen Andrea
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Wu Harry
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Dedukcja
(1)
Duchy
(1)
Kopalnie
(1)
Krasnoludy
(1)
Labirynt
(1)
Rywalizacja
(1)
Skarby
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Trolle
(1)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(1)
Zagadka
(1)
gry planszowe
(1)
Gatunek
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Karty do gry
(1)
dla dorosłych
(1)
dla młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
4 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Białe historie : 50 strasznych zagadek o upiornych zjawiskach / Andrea Köhrsen. - Wydanie 4. - Konin : G3, 2021. - 1 pudełko (50 kart, instrukcja) ; 14x10x3 cm.
„Białe historie” zabiorą was na spotkanie z duchami! Przeniesiecie się do starych zamczysk i budzących dreszczyk emocji okolic! Spotkacie zjawy, duchy i wampiry. Natkniecie się na mnóstwo zagadkowych zjawisk. Niektóre da się wyjaśnić prawami przyrody, inne przyprawią was o gęsią skórkę. I na pewno wiele rzeczy nie będzie tu takimi, jakimi się wydają... Ale nie dajcie się zwieść! Bo tylko ci, którzy uważnie patrzą, słuchają i stawiają mądre pytania, położą kres strachom i rozwieją mgłę tajemnicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sabotażysta : zaginione kopalnie [Gra planszowa] / Frederic Moyersoen ; ilustracje Alexander Jung. - G3 - 1 pudełko: 91 kart, 32 znaczniki punktów zwycięstwa, 14 znaczników lasu, 1 znacznik smoka, 10 znaczników krasnoludów, 10 krasnoludów (z podstawkami), plansza, instrukcja
Po drugiej stronie rozległego lasu, znajdują się stare, dawno zapomniane kopalnie - chcesz je za wszelką cenę odnaleźć! Musisz zebrać swój klan krasnoludów i razem z nimi wejść w leśne ostępy. Wspólnie możecie ominąć przeszkody, wydostać się z pułapek i uciec trollom, a także, co najważniejsze, znaleźć cenne skarby! Uważaj jednak na smoka i bacznie obserwuj swoich towarzyszy - mogą nie być lojalni! W grze Sabotażysta: Zaginione kopalnie gracze współpracują, karta po karcie, tworząc ścieżkę przez las. Na trasie będą pojawiać się, blokujące przejścia trolle, a także pułapki, pozbawiające graczy kart. Do ominięcia napotkanych przeszkód będą potrzebne odpowiednie narzędzia. Celem graczy jest przesuwanie figurek krasnoludów po ścieżce tak, aby udało się dotrzeć do kopalni i zdobyć ukryte w nich skarby. Na koniec rundy rozdziela się łupy. Wszyscy członkowie klanu otrzymują swoją dolę, ale wśród nich znajduje się samolubny krasnolud, który cały skarb chce zgarnąć dla siebie, a także krasnolud, który tak naprawdę należy do przeciwnego klanu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chicago Express / Harry Wu - Konin G3 2009 - il. kol. 30 cm. Zawartość pudełka: plansza, 23 domki, 5 żetonów, 3 kartonowe wskazówki, 3 zapinki, 20 udziałów, pieniadze, 103 lokomotywy, 5 znaczników zysku, 4 akty założycielskie, instrukcja.
Autor
Forma i typ
Gracze, wykorzystują pieniądze do nabywania udziałów kompanii kolejowych dzięki czemu mogą wpływać na ich rozwój oraz zarabiają pieniądze, ponieważ w trakcie rozgrywki wypłacane są dywidendy. Każda kompania kolejowa generuje zysk, który jest w całości rozdzielany między udziałowców (graczy) w formie dywidend w trakcie fazy dywidend. Zysk kompanii może być zwiększany na dwa sposoby, poprzez przyłączenie do sieci połączeń nowego pola miasta/góry lub poprzez rozwinięcie pól już podłączonych do sieci. Każda kompania kolejowa otrzymuje niezbędny kapitał przede wszystkim przez sprzedaż graczom swoich udziałów. Tylko gracz, który inwestuje mądrze i rozwija właściwe kompanie ma szanse na otrzymanie największych dywidend. Rozgrywkę wygrywa gracz, który na koniec ma najwięcej pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alhambra / Drik Henn. - Warszawa : G3 , 2011 - Zawartość pudełka: 6 żetonów początkowych, 54 żetony budynków, 1 rynek budynków, 1 plansza punktacji, 12 znaczników, 108 kart monet w czterech walutach, 2 karty podliczania punktów, 6 plansz zasobów graczy, 1 woreczek, instrukcja
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej