8+
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Młodych
(3)
Autor
Walker- Harding P
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2016
(1)
2018
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dzieci
(2339)
6-8 lat
(1432)
Młodzież
(1317)
Dorośli
(1151)
9-13 lat
(1072)
8+
(3)
0-5 lat
(993)
14-17 lat
(707)
18+
(90)
Rodzice
(51)
Szkoły podstawowe
(17)
Nauczyciele
(9)
B2 (poziom biegłości językowej)
(5)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(5)
Klasa 1.
(5)
Klasa 2.
(5)
Logopedzi
(5)
Psychoterapeuci
(5)
Klasa 3.
(4)
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Szkoły średnie
(4)
14-17
(3)
Kobieta
(3)
Przedszkola
(3)
18 +
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Historycy
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(2)
Psycholodzy
(2)
dzieci
(2)
Powieść dziecięca 7-13 lat
(1)
0-6 lat
(1)
11-14 lat
(1)
12+
(1)
14-16 lat
(1)
16+
(1)
6-9 lat
(1)
8-13 lat
(1)
Adwokaci
(1)
Architekci
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Chorzy
(1)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(1)
Chorzy z chorobą Parkinsona
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Dorosli
(1)
Dziennikarze
(1)
Dziewczęta
(1)
Gra planszowa
(1)
Grupa wiekowa 0-5 lat
(1)
Grupa wiekowa 18+
(1)
Grupa wiekowa Dorośli
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Kierowcy samochodów osobowych
(1)
Klasa 1
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca do 6 lat
(1)
Literatura grecka
(1)
Literatura młodzieżowa 8-10 lat
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Proza
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje religijne
(1)
Radcy prawni
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Sportowcy
(1)
Stolarze
(1)
Studenci
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Sędziowie
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Uczniowie
(1)
Urzędnicy
(1)
młodzież
(1)
od 10 lat
(1)
діти
(1)
Temat
Gra
(2)
Baba Jaga
(1)
Bajka
(1)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Chatka z piernika [Gra planszowa],/ Phil Walker-Harding - Gdańsk; Rebel, 2018 - 1 pudełko: 4 plansze graczy, 60 podwójnych płytek, 28 płytek z gwiazdą, 22 płytki schodów, 72 żetony pierniczków, 40 kart postaci, 20 kart bonusowych, notes, instrukcja
(Look out games)
Forma i typ
Odbiorca
8+
Dawno, dawno temu była sobie wiedźma, która mieszkała samiusieńka w domku w głębi lasu. Najbardziej na świecie lubiła piec przepyszne pierniki – z nich zresztą zbudowała swoją chatkę. Niestety jej wyśmienite wypieki miały wielu niechcianych amatorów. Domostwo bez końca nawiedzały kolejne wredne postacie z baśni i odgryzały po kawałku ścian, okien, a nawet drzwi! Wiedźma szybko obmyśliła sposób, by pozbyć się ich raz na zawsze…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie śmiej się!: wersja familijna [Gra planszowa] - Gdynia: "Aleksander" , [b.d.w.] - 1 plansza do gry, kolorowa kostka, 165 sztuk kart haseł, 12 pionków, klepsydra, tarcza losująca ze wskazówką nos klauna, instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
8+
Temat
Gra
„Nie śmiej się” jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Czy zdołasz nie roześmiać się jako pierwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Trzymaj kciuki: gra, w której używasz kciuków.! - Warszawa: Hasbro, 2016. - 4 rękawice " kciuka brak", 2 tubki gliny modelarskiej, 2 notatniki do rysowania, 60 kart wyzwań, instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
8+
Temat
Gra
"Trzymaj Kciuki" to nowa gra od Hasbro, w której każdy gracz zostanie postawiony przed trudnym zadaniem - bez możliwości użycia kciuków! Wpierw gracze umieszczają swoje dłonie w specjalnych rękawicach, tak aby nie mogli wykorzystać swoich kciuków. Następnie dany gracz podnosi kartę, która wskaże mu pewne zadanie (Rzeźb to, Rysuj To, Zrób To). Każde ukończone zadanie to 1 punkt. Pamiętaj, potrzebujesz 3 punktów, aby wygrać grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej