Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(42)
Forma i typ
Gry i zabawki
(42)
Dostępność
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(13)
dostępne
(12)
Placówka
Biblioteka Młodych
(42)
Autor
Henry Frédéric
(4)
Kalicki Klemens
(4)
Żabicka Monika
(4)
Fructus Nicolas (1970- )
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cardouat Marie
(2)
Collette Xavier (1981- )
(2)
Murphy Anita
(2)
André Marc (1967- )
(1)
Augier Steeve
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boeckoff Andrea
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bülow Jesper
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Cremona Matteo
(1)
Ecoutin Gabriel
(1)
Escapa Stephane
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Feld Stefan (1970- )
(1)
Flumiana Erica
(1)
Fluminga Erica. Jetlag
(1)
Gamrot Małgorzata
(1)
Gomez Brian
(1)
Graham Julie-Ann Graham
(1)
Głuszek Maciej
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hrdina Ondřej
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kaszorek Katarzyna
(1)
Kelly Paul
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kotry Matus
(1)
Kůs Jiří
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Lopez Sebastien
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Luszczak Szymon
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Murmak Filip
(1)
Mín & Elwen
(1)
O'Connor Rory
(1)
Petersons Reinis
(1)
Piero
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rambaldi Max
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rojas Natalia
(1)
Sedláček František
(1)
Sielicki Jan
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Skowron Martyna
(1)
Sobel Beth
(1)
Vaccarino Donald X
(1)
Vavroň Milan
(1)
Walker- Harding P
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Wilson James A
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Štach Michal
(1)
Štachová Michaela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
2018
(2)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Młodzież
(18)
Dorośli
(13)
9-13 lat
(12)
Dzieci
(12)
14-17 lat
(7)
6-8 lat
(7)
0-5 lat
(1)
12+
(1)
8+
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry planszowe
(5)
Gry w karty
(4)
Budowa miast
(3)
Handel
(3)
Zwierzęta
(3)
Cywilizacja
(2)
Czarodzieje
(2)
Dedukcja
(2)
Ekonomia
(2)
Karty
(2)
Przyroda
(2)
Skojarzenia
(2)
Alchemia
(1)
Archeologia
(1)
Arystokracja
(1)
Baba Jaga
(1)
Bajka
(1)
Bezludna wyspa
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Drużyna
(1)
Ekspedycja naukowa
(1)
Eksperymenty
(1)
Elfy
(1)
Film
(1)
Geografia
(1)
Gorączka złota
(1)
Gra planszowa
(1)
Gra strategiczna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry planszowe francuskie
(1)
Gry quizowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Górnicy
(1)
Głosowanie
(1)
Historia
(1)
Imperium
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kosmos
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludki
(1)
Krasnoludy
(1)
Książęta i księżne
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Magia
(1)
Mars (planeta)
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Militaria
(1)
Nauka
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Opiekunki
(1)
Ornitologia
(1)
Pory roku
(1)
Przygoda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Pytania
(1)
Quizy
(1)
Renesans
(1)
Rywalizacja
(1)
Rzeki
(1)
Seriale
(1)
Sport
(1)
Starożytność
(1)
Strategia
(1)
Strategia (teoria gier)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Symbole
(1)
Sztuka
(1)
Teleturnieje
(1)
Trolle
(1)
Układ słoneczny
(1)
Wiedza
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazki
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawa
(1)
Zagadki
(1)
Zamki i pałace
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Średniowiecze
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(16)
Gry planszowe
(16)
dla dorosłych
(11)
dla młodzieży
(10)
dla dzieci
(7)
Gry i zabawy
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gra karciana
(2)
Gry w karty
(2)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Plansze do gry
(1)
dla dorosłch
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
dla dorosłych
(1)
42 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Kotobirynt / autor Antoine'a Bauzy ; ilustracje Stéphana Escapę. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko ( 43 katry ) ; 10x10 cm.
Pomóż kotom znaleźć ich dom! Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; tłumaczenie Monika Żabicka ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek z obrazkiem mózgu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x37cm).
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Wyjątkowa gra od marki Rebel zmusi Twój mózg do wysiłku! Doskonała rozrywka w najlepszym towarzystwie wciągnie Cię na całego. Ćwicz swój refleks, wzmacniaj umysł i rozwijaj zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania ; [gra karciana] / [Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sebastien Lopez]. - Gdańsk : Rebel, 2017. - Pudełko zawiera: 90 kart ; 6 układanek mózgów ; instrukcję.
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem lepiej : taktyczna gra quizowa [Gra] / Jesper Bülow ; ilustracje Katarzyna Kaszorek. - Gdańsk : Rebel, Copyright 2020. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje ; 25 cm).
Gra "Wiem lepiej" to nie lada gratka dla wszystkich fanów quizów i teleturniejów, którzy uwielbiają odpowiadać na pytania i poszerzać swoją wiedzę ogólną. Niezależnie, czy uda nam się wygrać, wychodzimy z zabawy bogatsi w wiedzę z rozmaitych dziedzin. Ze względu na dużą różnorodność kategorii i samych pytań, "Wiem lepiej" stanowi kopalnię ciekawostek i pozwala na wiele godzin wspaniałej zabawy. Oczywiście zagadki zostały dopasowane do polskiego kontekstu! W przeciwieństwie do prostych gier typu pytanie-odpowiedź, "Wiem lepiej" oferuje nam również możliwości taktyczne, które stanowią ciekawe urozmaicenie i potrafią realnie wpłynąć na przebieg rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; 2015. - 1 pudełko ; 23x16x6 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Palce w pralce : szalona gra gestów w rytmie muzyki ; [gra karciana] / [Gabriel Ecoutin ; ilustracje Stephane Escapa]. - Gdańsk : Rebel, [data wydania nieznana]. - Pudełko zawiera: instrukcję ; 40 kart gestów ; 10 kart kul.
"Palce w pralce" to szalona, imprezowa gra dla każdego. Wyjmij ręce z kieszeni... Włącz się w rytm i postaraj ani razu się nie pomylić ! "Palce w pralce" to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej - wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Jako wpływowy książę w XV-wiecznej Francji starasz się o jak największy rozkwit swoich włości. Istnieje wiele dróg prowadących do dobrobytu - poprzez rozbudowę miast, rozwój nauki, rolnictwo czy handel. Zarządzaj mądrze i podejmuj decyzje ostrożnie, by poprowadzić swoich poddanych ku szczęściu i chwale! Idealna gra dla osób lubiących strategiczne wyzwania i szeroki wachlarz możliwości i rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jetlag / autor Erica Flumina ; ilustracje Stivo. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 pudełko ( 56 kart, klepsydra, instrukcja ) ; 9x9x3 cm.
Jetlag to zwariowana gra towarzyska, łącząca sprawdzanie wiedzy z presją czasu i koniecznością skutecznego zapamiętywania! W każdej rundzie jeden z graczy odczytuje członkowi swojej drużyny pytania z danej kategorii. Wyzwanie tkwi w tym, że zawodnik nie udziela odpowiedzi na aktualne, a na poprzednie pytanie. Tym samym musi skutecznie zapamiętywać to, co chce powiedzieć, jednocześnie analizując kolejne zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pingwiny ganiają się po szkolnych korytarzach i zbierają przepyszne ryby. Nie podoba się to jednak woźnemu, który próbuje zabrać legitymacje delikwentom. Przekonaj się, jak niesforne potrafią być pingwiny! Pierwsza gra, gdzie pionki się ślizgają, chyboczą, a nawet podskakują!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na skrzydłach/ Elizabeth Hargrave ; ilustrator: Natalia Rojas, Ana Maria Martinez Jaramillo i Beth Sobel. - Gdańsk : Rebel ; 2019. - 1 pudełko (5 plansz graczy, wieża kości, notes punktacji, 170 kart ptaków, 26 kart bonusowych, 75 jaj, 5 kości pożywienia, 40 kostek akcji, 103 żetony pożywienia, 8 dwustronnych żetonów celów, znacznik pierwszego gracza, plastikowa tacka na karty, plansza celów, załącznik, instrukcja ) ; 30 x 30 x 8 cm.
Zaopiekuj się rezerwatem przyrody, który jest ostoją dla wielu gatunków ptactwa. O tym, jakie gatunki ptaków będą się w nim osiedlać, zdecydują rodzaje dostępnego pożywienia. Każdy gatunek ma swoje wymagania dotyczące preferowanych terenów i różni się od pozostałych sposobem wicia gniazd, liczbą składanych jaj, a także specjalnymi umiejętnościami, które świetnie odzwierciedlają jego rzeczywiste cechy. Jeśli chcesz wygrać, zadbaj o to, by właśnie w Twoim rezerwacie zamieszkał jak najwięcej różnorodnych gatunków, by ptaki złożyły wiele jaj i zaaklimatyzowały się w chronionych przez Ciebie siedliskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline [Gra] : nauka i odkrycia / autor: Frédéric Henry ; ilustracje: Nicolas Fructus i Xavier Collette ; tłumaczenie: Marcin Wełnicki. - Gdańsk: Rebel, [2015]. - 1 gra (110 dwustronnych kart) : karton, kolor, metal ; w pudełku 16x16x8 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje kolorowe ; 11x11 cm).
Co odkryto najpierw: Amerykę czy Australię? Co wynaleziono wcześniej: narkozę czy insulinę? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat odkryć! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! źródło opisu: https://bonito.pl/k-90491415-timeline-nauka-i-odkrycia-gra-karciana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wiedza ogólna [Gra] / Henry, Frédéric ; ilustracje Nicolas Fructus i Xavier Collette - Gdańsk : Rebel - 1 gra (110 dwustronnych kart) : karton, metal ; w pudełku 13x13x4 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje kolorowe ; 7x5 cm).
Zabawa z ciekawymi wydarzeniami i odkryciami Co było pierwsze: odkrycie wina czy wynalezienie klucza? Czy najpierw pojawiła się historia o Robin Hoodzie czy może szampon? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę ogólną i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat odkryć! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline Polska [Gra planszowa] / Frédéric Henry. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (110 dwustronnych kart) : karton, kolor, metal ; w pudełku 16x16x8 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje kolorowe ; 11x11 cm).
Kiedy Polska odzyskała niepodległość? Czy wiesz, że spinacz biurowy wynalazł Polak? A może pamiętasz datę tego wydarzenia? I co powstało wcześniej - Mennica Warszawska czy pałac w Wilanowie? Wybierz jedną z posiadanych na ręku kart i umieść ją na osi czasu w odpowiednim miejscu, a następnie odwróć i sprawdź, czy masz rację. Prawidłowo zagraj wszystkie karty i wygraj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Domek [Gra planszowa] : rodzinna gra plaszowa / Klemens Kalicki ; il. Bartłomiej Kordowski. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 pudełko : wym. pudełka 27,5x27,5x7 cm + instrukcja.
Jak będzie wyglądał Twój wymarzony dom? Wolisz mieć dużą sypialnię, a w niej eleganckie łóżko z baldachimem, czy może preferujesz przestronny salon, w którym swobodnie zmieścisz fortepian? W grze Ty i pozostali gracze wcielicie się w rolę projektantów, którzy będą planować i rozbudowywać dom o kolejne pomieszczenia. Zdecydujecie, jakimi pokojami go wypełnicie, jaki wybrać kolor dachu oraz które dodatki znajdą się w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zestaw rozszerzeń z dodatku ”Domek: Słoneczna 156” pozwoli Wam cieszyć się rozgrywką w większej grupie - teraz będziecie mogli zagrać nawet w 5 lub 6 osób! Poza nowymi kartami pomieszczeń i dodatków, w pudełku znajdziecie dwa rozszerzenia: ”Plany budowy” (kieruj się projektem i zrealizuj wymagające zadania) oraz ”Rodzina i przyjaciele” (ożyw swój Domek zapraszając gości). Możecie włączyć je do rozgrywki przeznaczonej dla dowolnej liczby graczy - każdy z osobna albo oba jednocześnie. Rozszerzenie zawiera też wariant rozgrywki dla jednego gracza. Masz ochotę sprawdzić swoje umiejętności i poćwiczyć tworzenie własnego Domku? To może być bardzo wymagające wyzwanie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki, Karolina Kijak. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk, 4 składane podajniki, żetony -11 podstawowych, 1 celu, 12 premii, 2 zaślepki, znacznik rundy, Tryb jednoosobowy (4 znaczniki kolorów, żeton wariantu jednoosobowego), 28 żetonów dróg i żeton pierwszego gracza, 20 żetonów szlaków, 5 kopert, 184 karty (4 początkowe, 45-N, 45-S, 45-W, 45-E), Indeks kart, Instrukcja.
Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka : z biegiem strumienia / [autor gry:] Klemens Kalicki ; [ilustracje:] Karolina Kijak. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (dwustronna plansza rzeki, 55 kart talii rzeki, 4 karty żeremi, 4 karty zachodu słońca, 4 dwustronne karty początkowe, 3 karty talii W, 3 karty talii E, 3 karty talii N, 3 karty talii S, 6 kart wariantu 1-osobowego, 1 żeton celu, 4 żetony szlaku wodnego, 2 żetony wodospadów, 4 żetony premii, 8 żetonów dróg, 6 żetonów pomostu, 6 żetonów namiotowiska, 1 koperta z 6 dodatkowymi kartami, 4 pionki kajakarzy, składany podajnik na karty, indeks kart ; drewno, tektura, kolor ; w pudełku 4x30x30 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje kolorowe ; 26x26 cm).
Łąka: z biegiem strumienia to rozszerzenie, w którym będziemy kontynuować naszą wędrówkę jako obserwatorzy przyrody. Pozwoli dołączyć do gry dodatkową planszę rzeki, która zapewni graczom więcej interakcji i wprowadzi element wyścigu. Tym razem w rywalizacji ważne będą nie tylko zapisy obserwacji – najwprawniejszy kajakarz zapewni sobie dodatkową przewagę i zbliży się do zdobycia tytułu najznakomitszego obserwatora przyrody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Smallworld / Philippe Keyaerts ; ilustracje Miguel Coimbra. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (2 dwustronne plansze, każda strona przeznaczona na inną liczbę graczy, 14 baśniowych ras, 14 Sztandarów, 168 żetonów ras, 20 Odznak zdolności specjalnej, 10 Legowisk Trolli, 9 Gór, 6 Twierdz, 5 Obozowisk, 2 Norki, 1 znacznik rundy, 2 Bohaterów, 1 Smok, 109 monet zwycięstwa, 6 arkuszy pomocy, 1 kość posiłków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Small World, stworzony przez Philippe Keyaerts jako następca jego szeroko nagradzanej poprzedniej gry Vinci, to świat zamieszkany przez różnorodne rasy - krasnoludy, czarodziejów, amazonki, gigantów, orki a nawet ludzi. Każda z tych nacji posyła do walki swoje armie - wszystko, aby zdobyć chociaż odrobinę nowego terytorium i wymazać inne plemiona z powierzchni ziemi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy [Gra planszowa] / Matus Kotry. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - dwustronna plansza do gry, plansza teorii, plansza prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafli poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, plansza mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcja ; 30 x 30 x 7 cm.
Szczypta korzenia mandragory i strzęp kruczego pióra. Wrzuć je do kociołka i sprawdź, co powstanie. Chcesz to wypić? Może lepiej nie. W końcu od czego są uczniowie! Witaj w świecie „Alchemików”! Przeprowadzaj eksperymenty, aby odkryć magiczne właściwości rożnych komponentów. Zarabiaj na swojej wiedzy sprzedając mikstury, a za uzyskane fundusze kupuj artefakty, które pomogą Ci podczas badań. A potem publikuj, publikuj i jeszcze raz publikuj! Zdobywaj stypendia i ujawniaj fałszywe teorie prezentowane przez gamoni, którzy myślą, że mogą się z Tobą równać. „Alchemicy” to gra strategii, ryzyka i dedukcji. Zamierzasz eksperymentować, aby zyskać większą wiedzę, czy też szybko opublikujesz swoje teorie, aby zyskać więcej punktów? Zapłacisz za wsparcie najnowszej teorii o ropuchach, czy też będziesz oszczędzać na jakiś artefakt? I czy na pewno chcesz sprzedać tę miksturę wielkiemu barbarzyńcy z toporem, skoro nie masz pewności co do jej działania? Dokonuj właściwych wyborów, aby udowodnić wszystkim, że jesteś najlepszym alchemikiem. Gra została przystosowana do obsługi aplikacji, która zamienia Twój tablet lub w smartfon w czytnik kart składników. Aplikacja jest bezpłatna. Obsługiwane systemy operacyjne to IOS, Android i Windows. Aby można było grać bez tabletu lub smartfona, jeden z graczy musi wcielić się w rolę mistrza gry. Mistrz gry zarządza rozgrywką i nie rywalizuje z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Sabotażysta / autor Frederic Moyersoen ; grafika Andrea Boeckoff. - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 gra (44 karty korytarzy, 27 kart akcji, 28 kart bryłek złota, 7 górników, 4 sabotażystów, instrukcja) ; w pudełku 10x13x2 cm.
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej