Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(42)
Forma i typ
Gry i zabawki
(42)
Dostępność
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(13)
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteka Młodych
(42)
Autor
Henry Frédéric
(4)
Kalicki Klemens
(4)
Żabicka Monika
(4)
Fructus Nicolas (1970- )
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Roubira Jean-Louis
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cardouat Marie
(2)
Collette Xavier (1981- )
(2)
Murphy Anita
(2)
André Marc (1967- )
(1)
Augier Steeve
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boeckoff Andrea
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bülow Jesper
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Cremona Matteo
(1)
Ecoutin Gabriel
(1)
Escapa Stephane
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Favre-Godal Jonathan
(1)
Feld Stefan (1970- )
(1)
Flumiana Erica
(1)
Fluminga Erica. Jetlag
(1)
Gamrot Małgorzata
(1)
Gomez Brian
(1)
Graham Julie-Ann Graham
(1)
Głuszek Maciej
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Hrdina Ondřej
(1)
Kalota Rafał
(1)
Kaszorek Katarzyna
(1)
Kelly Paul
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kotry Matus
(1)
Kůs Jiří
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Lopez Sebastien
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Luszczak Szymon
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Murmak Filip
(1)
Mín & Elwen
(1)
O'Connor Rory
(1)
Petersons Reinis
(1)
Piero
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rambaldi Max
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rojas Natalia
(1)
Sedláček František
(1)
Sielicki Jan
(1)
Silva Lorenzo
(1)
Skowron Martyna
(1)
Sobel Beth
(1)
Vaccarino Donald X
(1)
Vavroň Milan
(1)
Walker- Harding P
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Wilson James A
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Štach Michal
(1)
Štachová Michaela
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
2018
(2)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Młodzież
(18)
Dorośli
(13)
9-13 lat
(12)
Dzieci
(12)
14-17 lat
(7)
6-8 lat
(7)
0-5 lat
(1)
12+
(1)
8+
(1)
Temat
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry planszowe
(5)
Gry w karty
(4)
Budowa miast
(3)
Handel
(3)
Zwierzęta
(3)
Cywilizacja
(2)
Czarodzieje
(2)
Dedukcja
(2)
Ekonomia
(2)
Karty
(2)
Przyroda
(2)
Skojarzenia
(2)
Alchemia
(1)
Archeologia
(1)
Arystokracja
(1)
Baba Jaga
(1)
Bajka
(1)
Bezludna wyspa
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czas
(1)
Drużyna
(1)
Ekspedycja naukowa
(1)
Eksperymenty
(1)
Elfy
(1)
Film
(1)
Geografia
(1)
Gorączka złota
(1)
Gra planszowa
(1)
Gra strategiczna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry planszowe francuskie
(1)
Gry quizowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Górnicy
(1)
Głosowanie
(1)
Historia
(1)
Imperium
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kosmos
(1)
Koty
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Krasnoludki
(1)
Krasnoludy
(1)
Książęta i księżne
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Magia
(1)
Mars (planeta)
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Militaria
(1)
Nauka
(1)
Naukowe odkrycie
(1)
Opiekunki
(1)
Ornitologia
(1)
Pory roku
(1)
Przygoda
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Pytania
(1)
Quizy
(1)
Renesans
(1)
Rywalizacja
(1)
Rzeki
(1)
Seriale
(1)
Sport
(1)
Starożytność
(1)
Strategia
(1)
Strategia (teoria gier)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Symbole
(1)
Sztuka
(1)
Teleturnieje
(1)
Trolle
(1)
Układ słoneczny
(1)
Wiedza
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazki
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zabawa
(1)
Zagadki
(1)
Zamki i pałace
(1)
Łąki i pastwiska
(1)
Średniowiecze
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(16)
Gry planszowe
(16)
dla dorosłych
(11)
dla młodzieży
(10)
dla dzieci
(7)
Gry i zabawy
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gra karciana
(2)
Gry w karty
(2)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gra planszowa
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Gry planszowe edukacyjne
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Plansze do gry
(1)
dla dorosłch
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(16)
dla dorosłych
(1)
42 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : gra planszowa / Jean-Louis Roubira ; il. Marie Cardouat. - Gdańska : Rebel, 2015 - Zawartość : 84 wielkoformatowych kart, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Komiks [Gra planszowa] : gra towarzyska / projekt gry Lorenzo Silva ; rys. Matteo Cremona ; kolory Max Rambaldi. - Gdańsk: Rebel 2014. - plansze, karty, żetony, klepsydra ; wym. pudełka 25,5x25,5x6 cm + instrukcja.
Komiks pozwala na tworzenie niesamowitych opowieści poprzez układanie kolejnych kart kadrów tak, aby by powstała pełna strona komiksu. Każdy z graczy dostaje do ręki 12 dwustronnych kart i w ograniczonym czasie musi do nich wymyślić historyjkę na zadany (lub wylosowany) temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Królestwo w budowie [Gra planszowa]. / Donald X Vaccarino - Gdańsk: Rebel, 2014. - 8 modułów planszy, 28 płytek lokacji, 160 osad, 4 znaczniki złota, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 35 kart, 8 kart pomocy, instrukcja; 29x29 cm.
Gra dla 2-4 osób; wiek 10 +
Podczas rozgrywki w Królestwo w Budowie, gracze tworzą własne królestwa, rozważnie stawiając nowe osady by na końcu rozgrywki posiąść jak najwięcej złota. Rozgrywka toczy się na modularnej planszy, pokrytej siatką sześciokątnych pól, reprezentujących dziewięć różnych rodzajów terenu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chatka z piernika [Gra planszowa],/ Phil Walker-Harding - Gdańsk; Rebel, 2018 - 1 pudełko: 4 plansze graczy, 60 podwójnych płytek, 28 płytek z gwiazdą, 22 płytki schodów, 72 żetony pierniczków, 40 kart postaci, 20 kart bonusowych, notes, instrukcja
(Look out games)
Forma i typ
Odbiorca
8+
Dawno, dawno temu była sobie wiedźma, która mieszkała samiusieńka w domku w głębi lasu. Najbardziej na świecie lubiła piec przepyszne pierniki – z nich zresztą zbudowała swoją chatkę. Niestety jej wyśmienite wypieki miały wielu niechcianych amatorów. Domostwo bez końca nawiedzały kolejne wredne postacie z baśni i odgryzały po kawałku ścian, okien, a nawet drzwi! Wiedźma szybko obmyśliła sposób, by pozbyć się ich raz na zawsze…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / James A. Wilson ; ilustracje: Andrew Bosley ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko (128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8 ścienna kość, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / Przemek Wojtkowiak. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żtony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
Oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eksplodujące kotki - Gdańsk: Rebel, 2018 - 1 pudełko, 56 kart, instrukcja
Forma i typ
Odbiorca
12+
Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze ciągną co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart na raz. Gra z każdą upływającą kolejką staje się coraz bardziej intensywna - im mniej kart pozostaje w talii, tym większe prawdopodobieństwo wyciągnięcia morderczego futrzaka i wywołania wybuchu, po którym pozostanie tylko płonąca kulka kłaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Imago [Gra planszowa] / Shintaro Ono [i in.]. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 pudełko ; 15x20x5 cm.
60 przezroczystych kart z symbolami pobudzi Twoją kreatywność i pozwoli przedstawić hasła-zagadki (filmy, miejsca, słynne postacie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle Speed [Gra] / Thomas Vuarchex, Pierric Yakovenko ; tł. Artur Jedliński. - Gdańsk : Rebel, 2015 - 1 pudełko, karty ; wym. pudełka 13,5x15x7,5 cm + instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes [Gra] : Muminki - Gdańsk : Rebel, cop. 2015. - 1 pudełko ; 22x11x4 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka migracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska tak, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność spowodowaną wypadkami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / [Denis Blanchot, Guillaume Gille-Naves, Igor Polouchine]. - Gdańsk : Rebel Centrum Gier, 2015 - 1 gra (wiele elementów) : metal. kolor. ; w pudełku 9x9x5 cm + instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cardline : zwierzęta / Frédéric Henry, ilustracje Gaël Lannurien, Nicolas Fructis & Xavier Collette ; tłumaczenie Remigiusz Bajor. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 blaszane pudełko (wiele elementów) : karton, kolor ; 13x13x4 cm. + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 11 cm).
Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb? Rozdajcie karty i ustalcie czy gracie "na wagę", "na czas życia" czy "na wielkość". Następnie każdy otrzymuje kilka kart, kładąc je przed sobą tak, że widzą tylko nazwę karty, ale nie wartości wymienionych cech. Teraz na środku stołu kładziecie losowe zwierzę, ale tak, by widzieć wartość wybranej cechy. Każdy z graczy po kolei wybiera jedno ze swoich zwierząt i stara się prawidłowo odgadnąć, czy jest ono większe / cięższe / żyjące dłużej od tego na stole (kładzie je po prawej stronie karty), czy nie (umieszcza swoją kartę po lewej stronie karty na stole). Jeśli jednak się pomyli, gracz odrzuca użytą kartę i ciągnie nową. Każdy następny gracz musi zdecydować między jakimi kartami umieścić swoje zwierzę - im dalej, tym zadanie trudniejsze, bo jest już coraz więcej kart na stole! Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata [Gra planszowa] / Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra - Gdańsk Rebel Sp. z o.o - 7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! 7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto to zrobił? [gra karciana] / Jonathan Favre-Godal, ilustracje: Steeve Augier, przekład: Rafał Kalota - Gdańsk Rebel Sp. z o.o 2018 - Zawartość kartonowego pudełka: 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), 13 żetonów kupy, instrukcja ([8]stron, ilustracje) 12x8x4 cm karton, kolor, ilustracje
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien - pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych.

To nie kot, to królik! To on!

Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej - wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona Wyspa Arnak / Mín & Elwen ; [opracowanie gry: Michal Štach, Michaela Štachová ; projekt graficzny: Filip Murmak ; grafika: Ondřej Hrdina, Milan Vavroň, Jiří Kůs, František Sedláček ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska] ; Czech Games Edition. - Praha : Czech games Edition ; Gdańsk : Rebel, [2020] - 1 gra (dwustronna plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 110 kart, 8 drewnianych pionków archeologów, 8 drewnianych znaczników badań, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 16 kafelków bożków, 15 kafelków strażników, 12 kafelków asystentów, 18 kafelków nagród naukowych, 24 kafelki świątyni, 5 kafelków blokady, 15 kafelków akcji przeciwnika, 27 kartonowych żetonów monet, 27 kartonowych żetonów kompasów, 16 plastikowych tabliczek, 12 plastikowych grotów strzał, 9 plastikowych klejnotów, 10 kafelków rezerwowych, znacznik pierwszego gracza, kartonowe księżycowe berło, notes, 4 karty pomocy) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 36x26x7 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 32 cm).
Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.  Na czym to polega? Każdy z graczy staje przed zadaniem poprowadzenia wyprawy badawczej na nieznaną dotąd wyspę Arnak i odkrycia tajemnic wymarłej cywilizacji. Gracze będą zaopatrywać swoje ekspedycje w przydatne przedmioty, eksplorować dżunglę w poszukiwaniu tajemniczych artefaktów i fascynujących stanowisk archeologicznych, ujarzmiać strażników tych miejsc i – co najważniejsze – prowadzić na podstawie znalezisk badania, które mogą doprowadzić do odkrycia zaginionej świątyni. Za swoje dokonania gracze zdobywają punkty, które na koniec gry pokażą, kto poprowadził najbardziej owocną wyprawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Nadzwyczajni - Studio projektow: Budynki [Gra planszowa] / pomysł Anita Murphy; oprac. projektu Anita Murhpy, Rory O'Connor; projekt graficzny Apul Kelly; il. Julie-Ann Graham et al. - Gdańsk: Gdańsk: Rebel.pl; Belfast : Creativity Hub; 2014 - 6 dwustronnych ilustrowanych kart postaci; 6 kart zadań; 10 kart dodatkowych inspiracji; panel projektowy; notatnik pomysłów, pisak, instrukcja
(Nadzwuczajni- Studio Projektowe)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nadzwyczajni - Studio Projektowe: Wynalazki [Gra planszowa] / pomysł Anita Murphy; oprac. projektu Anita Murphy, Rory O'Connor; projekt graficzny Paul Kelly ; il. Julie-Ann Graham et al. - Gdańsk: Gdańsk: Rebel.pl.; Belfast : Creativity Hub; 2015. - 6 dwustronnie ilustrowanych kart postaci; 6 kart zadań; 10 kart dodatkowych pytań, które mają na celu pobudzić wyobraźnię i dać pomysł na projekt, notes projektowy (36 stron), pisak, zamykana obudowa zestawu imitująca tablet, instrukcja; 25x15 cm.
(Nadzwyczajni - Studio Projektowe)
Przed Tobą wymagające zadanie. Jeden z Nadzwyczajnych bohaterów potrzebuje Twojej pomocy przy zaprojektowaniu dla niego specjalnego wynalazku. Wylosuj który z nich, dobierz kartę zadania i wspomagaj swój proces tworzenia dodatkowymi pytaniami, które pomogą Ci określić jakie rozwiązanie będzie dla niego najlepsze. (www.rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej