Strategia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(10)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Suska
(3)
Biblioteka Młodych
(7)
Autor
Alexander Bevin
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Friese Friedman
(1)
Gravel Sophie
(1)
Kalusky Maura
(1)
Kiesling Michael
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kobbert Max J. Labyrinth
(1)
Korzeniowski Przemysław
(1)
Kotry Matus
(1)
Krause Joachim (1937- )
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Kędzierski Sławomir
(1)
Lundell Dean
(1)
Magenheimer Heinz (1943-)
(1)
Quilliams Chris
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Sunzi -6 a
(1)
Szewczyk Michał
(1)
Wehrle Cole
(1)
Włoczysiak Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Dorośli
(4)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Powieść polska
(3490)
Powieść amerykańska
(3370)
Literatura dziecięca
(2062)
Powieść angielska
(1954)
Literatura młodzieżowa
(1499)
Strategia
(-)
Kobieta
(1349)
Przyjaźń
(1152)
Rodzina
(1152)
Miłość
(1149)
Tajemnica
(986)
Literatura polska
(981)
Polska
(979)
Poezja polska
(947)
Literatura piękna od 11-14 l.
(823)
Opowiadanie polskie
(738)
Magia
(660)
Nastolatki
(601)
Literatura piękna dla młodzieży od 11-14 l.
(597)
Powieść francuska
(582)
Śledztwo i dochodzenie
(582)
Powieść niemiecka
(571)
Relacje międzyludzkie
(556)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(553)
Zabójstwo
(483)
Zwierzęta
(462)
Uczucia
(458)
Powieść młodzieżowa polska
(435)
Rodzeństwo
(413)
Dzieci
(394)
Literatura piękna dla dzieci do 9- 10 l.
(393)
Pisarze polscy
(368)
Fantastyka
(356)
Dziewczęta
(354)
Literatura dla młodzieży
(352)
Pamiętniki polskie
(334)
Małżeństwo
(331)
Powieść rosyjska
(329)
Dramat polski
(328)
Trudne sytuacje życiowe
(320)
Publicystyka polska
(308)
Podróże
(303)
Życie codzienne
(286)
Humor
(281)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura młodzieżowa polska
(263)
Literatura
(256)
Historia
(254)
Walka
(247)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(242)
Policjanci
(241)
Osoby zaginione
(227)
Relacja romantyczna
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(221)
II wojna światowa (1939-1945)
(217)
Powieść norweska
(216)
Przygoda
(214)
Wojsko
(214)
Matki i córki
(204)
Wydawnictwa popularne
(203)
Boże Narodzenie
(201)
Zakochanie
(197)
Wybory życiowe
(194)
Wakacje
(191)
Śmierć
(181)
Marzenia
(179)
Sztuka
(178)
Dziennikarze
(177)
Komiksy
(177)
Władcy
(175)
Psy
(173)
Szkoły
(170)
Przestępczość zorganizowana
(168)
Literatura piękna dla młodzieży 15- 16 l.
(167)
Uprowadzenie
(166)
Koty
(165)
Powieść szwedzka
(163)
Dziadkowie i wnuki
(162)
Język polski
(162)
Warszawa
(161)
Filozofia
(159)
Polacy za granicą
(158)
Zemsta
(157)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Wojna
(156)
Spisek
(155)
Chłopcy
(153)
Kultura
(153)
Bibliotekarstwo
(152)
Powieść młodzieżowa angielska
(150)
Żydzi
(147)
Dziecko
(146)
Uczniowie
(145)
Arystokracja
(144)
Opowiadanie amerykańskie
(142)
Pisarze
(142)
Prywatni detektywi
(142)
Samotność
(142)
Ludzie a zwierzęta
(141)
Przemoc
(140)
Wojna 1939-1945 r.
(139)
Gatunek
Gry planszowe
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
dla dorosłych
(3)
dla młodzieży
(3)
dla dzieci
(2)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [H6] II WOJNA ŚWIATOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wysokie napięcie [Gra] / Friedman Friese ; grafika Maura Kalusky ; tłumaczenie: Przemysław Korzeniowski]. - Wrocław : Lacerta, [2019]. - 1 gra (1 dwustronna plansza, pieniądze w walucie Elektro, 132 drewniane stracje transformatorowe, 84 drewniane znaczniki paliw, 6 kart wypłat, 42 karty elektrowni, 1 karta "Etap 3", 5 kart uzupełnienia rynku paliw) : drewno, papier, karton, plastik : w pudełku 27x37x7,5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm).
Zarabianie pieniędzy na elektryczności? Zbijanie kokosów na elektryczności? Co za świetny pomysł! Czy powinienem używać węgla lub oleju do wytwarzania prądu w tradycyjny sposób? A może te zasoby wyczerpią się w przyszłości? A może przyszłość leży w spalaniu śmieci? Z pewnością energia jądrowa jest bardzo zachęcająca. Jeśli tylko rząd zatroszczy się o składowanie odpadów atomowych przyniesie to spory zysk. Oczywiście możesz używać bardziej ekologicznych źródeł energii i być niezależnym od zasobów. Ale czy takie rozwiązanie będzie wystarczająco wydajne, aby zaspokoić wszystkich klientów? No i nie zapomnij o rywalach. Konkurencja nie śpi. Analizuj jakie elektrownie budują, jakie miasta mają w zasięgu, od jakich zasobów zależy ich sukces i jakimi nowymi elektrowniami się interesują.W trakcie gry licytuje się elektrownie (np. atomowe, wiatrowe, itp.), których następnie używa się do podłączania miast do swojej sieci energetycznej. Niektóre rodzaje elektrowni wymagają specyficznych surowców (np. węgla, uranu), których ceny i dostępność zmienia się dynamicznie na rynku. Zwycięzcą zostaje osoba, która podłączyła do swojej sieci i zaopatruje w energię największą liczbę miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są punkty. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spór o Bór / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski ; tłumaczenie Michał Szewczyk. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2021. - 1 pudełko (54 karty zwierząt, 10 kart jednostek specjalnych, 2 karty pomocy, 9 płytek polan,) : tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 19 cm).
Taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Prapuszczą. Poprowadźcie swoje oddziały do bezkrwawego boju o kontrole nad polanami Prapuszczy. Spór o Bór to polska edycja Schotten Totten - jednej z najlepszych dwuosobowych gier wszechczasów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Labyrinth Junior / Max J. Kobbert ; ilustracje : Joachim Krause. - Ravensburg : Ravensburger, [2020]. - 1 gra ( 1 plansza, 17 kart labiryntu, 12 tajnych żetonów, 4 duchy ) : karton. tektura, drewno, kolor ; w pudełku 23x34x6 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 15x21 cm).
Labirynt Junior to ciekawa gra planszowa dla dzieci, polecana ze względu na proste zasady i dużą dynamikę podczas rozgrywek. Umiejętnie przesuwając ściany labiryntu gracze próbują dotrzeć do tajemniczych przedmiotów, ale uwaga, to nie przechadzka tylko wyścig. Wygrywa ten, kto jako pierwszy odkryje wszystkie tajemnice. Labyrinth Junior pozwala ćwiczyć koncentrację i spostrzegawczość małych uczestników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy [Gra planszowa] / Matus Kotry. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - dwustronna plansza do gry, plansza teorii, plansza prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafli poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, plansza mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcja ; 30 x 30 x 7 cm.
Szczypta korzenia mandragory i strzęp kruczego pióra. Wrzuć je do kociołka i sprawdź, co powstanie. Chcesz to wypić? Może lepiej nie. W końcu od czego są uczniowie! Witaj w świecie „Alchemików”! Przeprowadzaj eksperymenty, aby odkryć magiczne właściwości rożnych komponentów. Zarabiaj na swojej wiedzy sprzedając mikstury, a za uzyskane fundusze kupuj artefakty, które pomogą Ci podczas badań. A potem publikuj, publikuj i jeszcze raz publikuj! Zdobywaj stypendia i ujawniaj fałszywe teorie prezentowane przez gamoni, którzy myślą, że mogą się z Tobą równać. „Alchemicy” to gra strategii, ryzyka i dedukcji. Zamierzasz eksperymentować, aby zyskać większą wiedzę, czy też szybko opublikujesz swoje teorie, aby zyskać więcej punktów? Zapłacisz za wsparcie najnowszej teorii o ropuchach, czy też będziesz oszczędzać na jakiś artefakt? I czy na pewno chcesz sprzedać tę miksturę wielkiemu barbarzyńcy z toporem, skoro nie masz pewności co do jej działania? Dokonuj właściwych wyborów, aby udowodnić wszystkim, że jesteś najlepszym alchemikiem. Gra została przystosowana do obsługi aplikacji, która zamienia Twój tablet lub w smartfon w czytnik kart składników. Aplikacja jest bezpłatna. Obsługiwane systemy operacyjne to IOS, Android i Windows. Aby można było grać bez tabletu lub smartfona, jeden z graczy musi wcielić się w rolę mistrza gry. Mistrz gry zarządza rozgrywką i nie rywalizuje z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [H6] II WOJNA ŚWIATOWA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Gry Planszowe)
W grze Root, dwóch do czterech śmiałków może podjąć próbę opanowania fantastycznego leśnego królestwa w nadzwyczajnej asymetrycznej grze o przygodzie i wojnie. Zagraj jako: Markiz de Kot – Zdominuj Leśnogród, poprzez wydobycie jego bogactw i nadzorowanie mieszkańców. Dynastie Orlich Gwiazd – Odzyskaj kontrolę nad Leśnogrodem i utrzymuj swój kłótliwy dwór w ryzach. Sojusz Stworzeń Leśnych – Zbierz stronników i koordynuj rewolty przeciwko panującemu reżimowi. Włóczęga – Szukaj sławy i fortuny poprzez tworzenie sojuszy i rywalizowanie z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyko : graj i podbijaj świat - Warszawa : Hasbro, copyright 2015. - 1 pudełko ; 40x27x5 cm.
W grze ”Ryzyko” cel jest tylko jeden: podbić terytorium wroga, taktycznie planując posunięcia swojego wojska w bitwach. Zależnie od wyniku, jaki wskaże kostka do gry, będziesz mógł atakować wrogów bądź to oni będą atakować ciebie. Jeśli pokonasz wszystkie oddziały wroga, obecne na danym terytorium, podbiłeś obszar i jesteś o krok bliżej, od podboju całego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej