Gry i zabawy umysłowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(67)
Forma i typ
Gry i zabawki
(55)
Książki
(17)
Komiksy i książki obrazkowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(28)
nieokreślona
(21)
dostępne
(18)
Placówka
Biblioteka Młodych
(67)
Autor
Żabicka Monika
(4)
Arenius Päivi (1985- )
(2)
Fricker Paul
(2)
Fructus Nicolas (1970- )
(2)
Henry Frédéric
(2)
Jansson Tove (1914-2001)
(2)
Kamigaki Hiro
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Maruyama Chihiro
(2)
Mason Mike (1969- )
(2)
Petersen Sandy
(2)
Sobel Beth
(2)
Alfred Butts
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bajtlik Jan (1989- )
(1)
Baranowski Marek
(1)
Baruzzi Agnese (1980- )
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bańka Michał
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bligh Alan (1974-2017)
(1)
Bogucki Włodzimierz
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bülow Jesper
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Collette Xavier
(1)
Collette Xavier (1981- )
(1)
Cywicki Krzysztof
(1)
Cywicki Rafał
(1)
Czuba Jacek
(1)
Dexet Hector
(1)
Dorwared Scott
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dąbrowska Monika (tłumaczka)
(1)
Escandell Victor (1971- )
(1)
Escapa Stéphan
(1)
Feld Stefan (1970- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Flumiana Erica
(1)
Fluminga Erica. Jetlag
(1)
Flynn Randy
(1)
Friese Friedman
(1)
Gallo Ana
(1)
Gamrot Małgorzata
(1)
Gołdanowska Magdalena
(1)
Gravel Sophie
(1)
Handford Martin (1956- )
(1)
Hanusz Krzysztof
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Herber Keith
(1)
James Sian (1973- )
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Kalusky Maura
(1)
Kamińska Airis
(1)
Kaszorek Katarzyna
(1)
Keyaerts Philippe
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kleszczewska Anna
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniowski Przemysław
(1)
Kotry Matus
(1)
Kowalczuk Magdalena
(1)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(1)
Kramer Dan
(1)
Köhrsen Andrea
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Law Andy
(1)
Lipiński Marek
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Lowder James
(1)
Luszczak Szymon
(1)
MCDowall Dominic
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Mazur Anna Maria (1987- )
(1)
Menzel Michael
(1)
Myszkiewicz Igor
(1)
Piero
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Quilliams Chris
(1)
Raczek Zofia
(1)
Radzimiński Jakub
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rejchtman Grzegorz. Ubongo
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rojas Natalia
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rzadek Wojciech (1980- )
(1)
Sanderson Matt
(1)
Simpson Matt
(1)
Skowron Martyna
(1)
Sokołowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(30)
Okres powstania dzieła
2001-
(53)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
2017-
(1)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(67)
Odbiorca
Młodzież
(36)
Dorośli
(32)
Dzieci
(32)
9-13 lat
(22)
6-8 lat
(17)
0-5 lat
(15)
14-17 lat
(13)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(4)
Literatura polska
(4)
Literatura fińska
(2)
Irlandia
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Współzawodnictwo
(6)
Zagadki
(6)
Zwierzęta
(6)
Erpeg
(5)
Gry towarzyskie
(5)
RPG (role-playing game)
(5)
Strategia
(5)
Walka
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(4)
Ekonomia
(4)
Groza
(4)
Handel
(4)
Kradzież
(4)
Lovecraft, H. P. (1890-1937)
(4)
Magia
(4)
Nauka
(4)
Potwory
(4)
Prywatni detektywi
(4)
Przygoda
(4)
Rywalizacja
(4)
Budowanie
(3)
Drużyna
(3)
Karty
(3)
Labirynt
(3)
Logika
(3)
Podróże
(3)
Przestępcy
(3)
Pytania
(3)
Skojarzenia
(3)
Sztuka
(3)
Tajemnica
(3)
Trening umysłu
(3)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(3)
Wyobraźnia
(3)
Budowa miast
(2)
Cywilizacja
(2)
Czarodzieje
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Dedukcja
(2)
Duchy
(2)
Dzieci
(2)
Elfy
(2)
Gry planszowe
(2)
Licytacja
(2)
Liczby
(2)
Mistrz gry
(2)
Mit
(2)
Muminki (postacie fikcyjne)
(2)
Natura
(2)
Negocjacje
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Pismo
(2)
Przyroda
(2)
Renesans
(2)
Rodzice
(2)
Spisek
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
System
(2)
Tajemnice i zagadki
(2)
Władza
(2)
Zamki i pałace
(2)
Zasady tworzenia postaci
(2)
Zjawiska paranormalne
(2)
Aktorstwo
(1)
Alchemia
(1)
Anagram
(1)
Arystokracja
(1)
Badacze
(1)
Barwy
(1)
Bestiariusz
(1)
Bogactwo
(1)
Budowa
(1)
Chaos
(1)
Czas
(1)
Czytanie
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Ekosystem
(1)
Eksperymenty
(1)
Elektryczność
(1)
Eurobiznes
(1)
Film
(1)
Galaktyki
(1)
Geografia
(1)
Gorączka złota
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry imprezowe
(1)
Gry karciane
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry quizowe
(1)
Głosowanie
(1)
Herbert, Frank (1920-1986)
(1)
Historia
(1)
Humor
(1)
Huragan
(1)
Imperium
(1)
Intrygi
(1)
Inwestowanie
(1)
Temat: dzieło
Trendy / Reiner Knizia
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(3037)
Powieść obyczajowa
(2629)
dla dzieci
(1324)
Opowiadania i nowele
(1253)
dla młodzieży
(1209)
Gry i zabawy umysłowe
(67)
dla dorosłych
(1128)
Kryminał
(992)
Thriller
(897)
Romans
(701)
Fantasy
(687)
Fantastyka
(673)
Powieść polska
(661)
Powieść amerykańska
(588)
Dla dorosłych
(558)
Publikacja bogato ilustrowana
(548)
Praca zbiorowa
(495)
Komiks
(468)
Powieść historyczna
(439)
Powieść przygodowa
(421)
Sensacja
(388)
Poradnik
(374)
Opracowanie
(321)
Biografia
(266)
Powieść psychologiczna
(239)
Saga rodzinna
(239)
Reportaż
(227)
Manga
(220)
Pamiętniki i wspomnienia
(210)
Powieść kryminalna
(188)
Książka obrazkowa
(180)
Powieść angielska
(168)
Broszura
(162)
Dokumenty dźwiękowe
(158)
Science fiction
(150)
Opowiadanie dziecięce polskie
(145)
Powieść biograficzna
(133)
Literatura dziecięca polska
(129)
Książki mówione
(128)
Powieść graficzna
(126)
Horror
(122)
Biografie
(121)
Powieść erotyczna
(120)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(120)
Wiersze
(119)
Książki dla małych dzieci
(116)
Antologia
(112)
Powieść młodzieżowa polska
(105)
Powieść fantastyczna
(86)
Publicystyka
(81)
Romans historyczny
(80)
Esej
(79)
Wydawnictwa popularne
(79)
Publikacje dla dzieci
(77)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(74)
Pamiętniki polskie
(74)
Powieść sensacyjna
(74)
Opowiadania i nowele przygodowe
(70)
Książka obrazkowa (picturebook)
(67)
Wydawnictwa dla dzieci
(63)
Powieść francuska
(62)
Wywiad dziennikarski
(61)
Autobiografia
(57)
Powieść szwedzka
(56)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(55)
Wywiady
(54)
Powieść dziecięca polska
(52)
Gry planszowe
(51)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(51)
Komiksy
(50)
Książka zabawka
(49)
Opowiadania i nowele biograficzne
(49)
Publicystyka polska
(49)
Powieść niemiecka
(48)
Relacja z podróży
(48)
Powieść dziecięca angielska
(45)
Przepisy kulinarne
(44)
Opowiadanie polskie
(43)
Poradniki
(43)
Powieść młodzieżowa angielska
(43)
Dla dzieci
(42)
Przewodnik turystyczny
(41)
Bajki i baśnie
(40)
Materiały pomocnicze
(39)
Literatura amerykańska
(38)
Felieton
(37)
Antologie
(36)
Książka kucharska
(35)
Poezja dziecięca polska
(35)
Dystopia
(34)
Literatura podróżnicza polska
(33)
Reportaż polski
(33)
Literatura polska
(32)
Podręcznik
(32)
Monografia
(29)
Powieść hiszpańska
(29)
Opowiadanie dziecięce
(28)
Poezja polska
(28)
Wywiad rzeka
(28)
Komiks przygodowy
(26)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(46)
Edukacja i pedagogika
(5)
Biologia
(1)
dla dorosłych
(1)
67 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / James A. Wilson ; ilustracje: Andrew Bosley ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko (128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8 ścienna kość, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Escape Room : ekscytująca interaktywna łamigłówka / Alex Woolf)
Ekscytująca interaktywna łamigłówka! Młody czytelnik wciela się w postać najsłynniejszego detektywa, Sherlocka Holmesa, i rusza w pościg za nie mniej słynnym złoczyńcą - Moriartym, który ukradł bezcenny brylant. Aby odnaleźć skradziony klejnot, konieczne będzie rozwiązanie szeregu zagadek i poprawne wytypowanie odpowiedzi na różne pytania. Tylko wówczas jest szansa na złapanie przestępcy i odzyskanie drogocennego kamienia. Podczas tych ekscytujących poszukiwań młody czytelnik powinien wykorzystać wszystkie swoje zdolności - spostrzegawczość, umiejętność zapamiętywania i kojarzenia faktów oraz logiczne myślenie. Dobra zabawa i dreszcz rywalizacji gwarantowane!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. {40} NAUKA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Activity : original - Wiedeń : Piatnik, cop. 2010. - Pudełko : plansza, karty, pionki ; pudełko 40x28,5x5,5 cm oraz instrukcja.
"Activity" jest grą umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego. Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficznie, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr. Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej. Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cluedo [Gra planszowa] - Warszawa Hasbro - 1 plansza do gry, żółta koperta morderstwa, notes detektywa, 6 pionków postaci, 50 kart (6 kart postaci, 6 kart narzędzi, 9 kart pomieszczeń, 29 kart wskazówek), 6 figurek narzędzi zbrodni, 2 kości do gry
Zasady gry: 1.Mówicie, że został zamordowany? 2.Nie ulega wątpliwości 3.Tylko przez kogo, gdzie i jak? Na te pytania będziesz musiał odpowiedzieć jako pierwszy. Użyj swych zdolności detektywistycznych i dedukcyjnych, by pójść śladami zbrodni i odkryć wszystkie poszlaki. Przejdź się po pokojach i wypytaj swoich współzawodników. Odpowiedzi ukrywają się w kopercie i są za każdym razem inne. Bądź więc ostrożny i notuj swoje obserwacje, odkrywając - krok po kroku - na zasadzie eliminacji, gdzie zamordowano Doktora Czarneckiego, jakiego użyto narzędzia zbrodni i - co najważniejsze - kto dokonał zbrodni? Rewelacyjna zabawa! Kiedy spotka się więcej osób, nabiera fantastycznego klimatu - naprawdę można mieć trudności w odgadnięciu kto jest zbrodniarzem. Dzięki dobrej grze aktorskiej i zimnym nerwom można wszystkich wyprowadzić w pole! Przy grze zawsze jest dużo śmiechu, podejrzeń, prób oszustwa i odwrócenia uwagi - jednym słowem trzeba być czujnym, spostrzegawczym i przebiegłym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dune : gra o podbojach, dyplomacji i zdradzie [Gra planszowa] / Bill Eberle, Jack Kittredge, Peter Olotka - Gale Force Nine 2020 - 1 plansza, 1 instrukcja, 6 tarcz graczy, 6 arkuszy graczy, 2 dyski, 119 kart, 324 znaczników i żetonów
Kultowa Diuna w wersji planszowej?! To chyba spełnienie snów każdego planszówkowicza! Niech świat wykreowany przez Franka Herberta stanie przed Wami otworem. Wsiąknijcie w to wspaniałe uniwersum i skupcie się na poszukiwaniach tajemniczej substancji - melanżu. Kto zdobędzie kontrolę nad planetą? Wyobraź sobie, że wcielasz się w przywódcę jednej z grup, które władają piaszczystą planetą Arrakis, jedynym źródłem mirażu - "przyprawy", która jest najdroższą substancją wszechświata. Wyobraź sobie, że możesz od nowa napisać losy bohaterów najsłynniejszej książki science-fiction wszech czasów. Zapraszamy do nowej edycji kulotowej gry sprzed 40 lat, która pozwala wejść w pustynny, klimatyczny świat Diuny Franka Herberta! W grze Dune staniesz na czele jednej z 6 frakcji, z której każda marzy, aby kontrolować przynoszącą najwięcej dochodów i prestiżu substancję w galaktyce - melanż, tajemniczą "przyprawę" możliwą do znalezienia na planecie Arrakis (nazywanej potocznie Diuną). Tylko jakim kosztem? Komu uda się przejąć władzę na Arrakis? Wciel się w jedną z fascynujących postaci i posiądź jej niezwykłe moce w drodze do zwycięstwa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice : czego o sobie nie wiecie? - Białystok : Kangur ; [2018]. - 1 pudełko ( instrukcję, 25 kart rodzice pytają dzieci, 25 kart dzieci pytają rodziców) : ilustracje kolorowe ;17 x 11 cm.
Jak dobrze rodzice znają dzieci, a jak dzieci znają rodziców? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice odpowiadają na wiele zabawnych pytań dotyczących ich codziennego życia. W grze znajdują się pytania opracowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. A czego Wy dowiecie się o sobie? :)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra Rodzice : Tajemnice Polski - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ( 54 karty do gry, 2 karty pułaki, 156 pytań, instrukcja ) ; 11x17x3 cm.
Odkryj tajemnice kraju nad Wisłą! Podejmij się wyzwania i sprawdź swoją wiedzę. Czym są oczepiony? Co znajdziemy na Giewoncie? Kto zrezygnował z królewskiej korony? Odpowiadaj na pytania, rozwiązuj zadania i wygrywaj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Eurobusiness. - Chorzów : Eurobusiness Games, 2013 - 1 plansza, 5 pionków, 32 domki, 12 hoteli, 2 kostki, 2 zestawy po 16 kart "Szansa", 28 kart "Akty własności", ok. 230 sztuk banknotów, instrukcja ; 26x50 cm
Jedna z najpopularniejszych gier towarzyskich na świecie! Mądre inwestycje, kupowanie i sprzedawanie nieruchomości, trafne ocenienie sytuacji przyniesie Ci zyski, majątek i zwycięstwo. Zostań milionerem, zagraj w grę, w której akcja za każdym razem może potoczyć się zupełnie inaczej, która zaskakuje, trzyma w napięciu i jest niesamowitą zabawą dla całej rodziny! Zagraj w EUROBIZNES i pokaż wszystkim, że masz głowę do interesów! Celem gry jest zdobycie przez grających największego "majątku" poprzez dokonanie najkorzystniejszych zakupów lub sprzedaży oraz zastawienie swoich nieruchomosci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jenga : classic. - Warszawa : Hasbro, copyright 2019. - 1 pudełko (54 drewniane klocki Jenga, rękaw do układania wieży z klocków +instrukcja ; karton, papier, drewno ; 12 x 28 x 8 cm.
Jenga ma już mnóstwo fanów. Mimo że tak prosta, okazuje się niezwykle ciekawą, wciągającą i zabawną grą! Gra składa się z drewnianych klocków ułożonych w wieżę (3 klocki na piętro). Gracze na przemian wyciągają jeden klocek z dowolnego piętra wieży i kładą go na szczycie, uważając, by wieża się nie zawaliła. Każdy kolejny gracz ma trudniejsze zadanie, a wieża potrafi zachować równowagę nawet gdy jest dwa razy wyższa niż na starcie! Emocje rosną w trakcie gry niesamowicie szybko, co przyzna każdy kto choć raz spróbował zagrać w Jengę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Już liczę. Toy Story 3 - Trefl, [2019]. - 1 pudełko (48 elementów) :karton, kolor ; w pudełku 19x29x4cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Wesoła gra edukacyjna dla najmłodszych, która uczy poruszania się w świecie liczb od 1 do 10. Dziecko dopasowując właściwe elementy wykonuje działania na zbiorach. Dodajesz i odejmujesz, coraz lepiej już rachujesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memory Kolory : Gra Pamięciowa Małego Bystrzaka. - Rząska : Bajka ,[2019] - Pudełko (24 karty) : karton. tektura, drewno, kolor ; w pudełku 19x29x5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Memory kolory to wspaniała propozycja na spędzanie czasu z dzieckiem. Możecie grać w nią razem, ucząc się nowych słówek i bawiąc się przy tym w sposób kreatywny i rozwijający. Gra jest idealna na spotkania z kolegami i koleżankami, jak i na rodzinne wieczory.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly : gra, w której inwestujesz w nieruchomości. - Warszawa : Hasbro Poland, copyright 2017. - 1 pudełko ( plansza, 8 nowych pionków: pingwin, kaczka, dinozaur, piesek, cylinder, kotek, samochód, statek, 28 kart „Tytuł Własności”, 16 kart „Szansa”, 16 kart „Kasa Społeczna”, 32 zielone domy, 12 czerwonych hoteli, 2 kostki, zestaw banknotów, instrukcja ) ; 40x27x5 cm + instrukcja.
Monopoly to kultowa i znana na całym świecie gra dla młodzieży i dorosłych. Zostań właścicielem ulicy Marszałkowskiej, placu Trzech Krzyży lub Alei Jerozolimskich, postaw tam bajeczne hotele, które wzbogacą zarówno miasto i jak Twój portfel… Przenieś się na ulicę, na której zbijesz niebotyczny majątek. Monopoly Standard to prosta gra w zarządzenia majątkiem polegająca na kupowaniu i sprzedawaniu najlepszych atrakcji w mieście: ulic, dworców, lotnisk… Sukces zależy od trafnych decyzji, udanych inwestycji i mądrze przeprowadzonych transakcji. Zdobądź wszystkie nieruchomości i zostań milionerem! Zbierz znajomych i rozegrajcie dynamiczną partię gry w zarządzanie nieruchomościami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The Original Rummikub : brings people together : standard. - Israel ; Szczecin : Lemada ; TM Toys, copyright 2016. - 1 pudełko: 104 kostki, ponumerowane od 1 do 13, w czterech kolorach (czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy), 2 jokery, 4 plastikowe tabliczki (stojaki na kostki), instrukcja. : karton, plastik, kolor ; 35x27x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 24 cm).
Gra polega na wykładaniu na stół utworzonych przez gracza układów kostek. Mogą je stanowić albo serie, albo grupy. Seria składa się z co najmniej trzech kostek o kolejnych numerach w jednym kolorze, a grupa to trzy lub cztery kostki z tym samym numerem w różnych kolorach. Celem gry jest jak najszybsze wyłożenie na stół wszystkich kostek ze swojej tabliczki. Gracz, który dokona tego jako pierwszy - wygrywa. Inni gracze liczą punkty pozostałe im na tabliczkach i zapisują je ze znakiem ujemnym. Zwycięzca zapisuje ze znakiem dodatnim sumę punktów pozostałych graczy. Rozgrywka może się toczyć z limitem czasu lub bez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przyjaciele Przyrody : Puzzle Małego Bystrzaka. - Rząska : Bajka, [2017]. - Pudełko zawiera: 35 elemenetów : karton, kolor ; 24x18x6cm.
Puzzle Przyjaciele Przyrody to klasyczna układanka zawierająca w sobie elementy edukacyjne. Po złożeniu zestawu składającego się aż z 35 elementów, Twojemu dziecku ukaże się obraz o wymiarach 480 x 340 mm, pokazujący czynności związane z zabawą na świeżym powietrzu, a także takie wskazujące, jak dbać o przyrodę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Puzzle : Minnie Mouse. - Gdynia : TREFL SA - pudełko ( 12, 15, 20, 24 elementy ) ; karton, kolor ; 27x27x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Puzzle składające się z 4 niezależnych układanek, zaprojektowane z myślą o wszystkich fanach filmy animowanego. Zróżnicowana liczba elementów pozwala na zabawę zarówno młodszym, jak i nieco starszym dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes [Gra] : Muminki - Gdańsk : Rebel, cop. 2015. - 1 pudełko ; 22x11x4 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Smerfy na tropie : nowe przygody. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo HarperKids - HarperCollins Polska, copyright 022. - [24] strony : ilustracje ; 31 cm.
(Na Tropie)
Oto książka, którą młody czytelnik może przeglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach elementy wskazane w poleceniach. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych rzeczy, a polecenia w książce to tylko punkt wyjścia do wsólnej zabawy z maluchem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. {48} #INTERAKTYWNE (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ucze się bawiąc : Alfabet. - Gdynia : Trefl ; [2020]. - Pudełko (30 elementów obraz-słowo, 30 kostek z literami) : karton, kolor ; w pudełku 29x23x5 cm.
Gra edukacyjna z dużymi elementami opracowanymi specjalnie pod kątem najmłodszych graczy. Gra uczy alfabetu i rozpoznawania pierwszych liter i słów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zgadnij kto to? [Gra] : Disney. - [EU] : Hasbro, [2014]. - Pudełko : 2 tablice do gry, 2 karty postaci, 4 zaczepy, 4 suwaki wyboru postaci, 2 suwaki punktacji; wym. pudełka :40x27x5 cm + instrukcja.
Czy jesteś w stanie odgadnąć tajemnicze i skryte postacie swojego przeciwnika zanim on odgadnie twoje? Jeżeli tak, to jesteś w stanie wygrać w Zgadnij Kto To. Zadawaj pytania swojemu przeciwnikowi, który może jedynie odpowiedzieć tak lub nie. Zgaduj gdy będziesz pewien siebie w innym wypadku czekaj na swoją kolej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znam, bo gram : Alfabet. - Gdynia : Trefl, [2020]. - 1 pudełko (32 elementy puzzlowe, instrukcja) : karton, kolor ; w pucełku 22x22x4 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Dziedzina i ujęcie
Czy wiecie, że polski alfabet ma aż 32 litery? Poznajcie je wszystkie wraz z bohaterami śmiesznej układanki. Podczas wspólnej zabawy dopasujcie do siebie elementy puzzlowe i… spróbujcie się nie pomylić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej