Media i komunikacja społeczna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(6)
Placówka
Biblioteka Suska
(18)
Autor
Barciś Artur (1956- )
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Boniecki Adam (1934- )
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Błasiak Anna (1974- )
(1)
Chylewska Paulina (1978- )
(1)
Dżbik-Kluge Justyna
(1)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(1)
Fisher Max
(1)
Frier Sarah
(1)
Grabarczyk Beata (1971- )
(1)
Herzyk Aleksandra
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Kamenetz Anya (1980- )
(1)
Kawalec Jacek (1961- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khamidow Okił (1963- )
(1)
Levy Steven
(1)
Lis Tomasz (1966- )
(1)
Malcherek Monika
(1)
Mołek Magdalena (1976- )
(1)
Odell Amy (1985- )
(1)
Pawlikowska Beata (1965- )
(1)
Rykowski Rafał
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Strojny Janek
(1)
Szaranowicz Włodzimierz (1949- )
(1)
Szaranowicz-Kusz Marta
(1)
Szczygieł Mariusz (1966- )
(1)
Wieczorkiewicz Patrycja
(1)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(1)
Zapendowska Elżbieta (1947- )
(1)
Zaremba Łukasz (1983- )
(1)
Łepkowska Ilona (1954- )
(1)
Żak Cezary (1961- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Media społecznościowe
(6)
Dziennikarze
(5)
Autoprezentacja
(2)
Dezinformacja
(2)
Facebook
(2)
Influencerzy
(2)
Internet
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Telewizja
(2)
Aktorzy polscy
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Barciś, Artur (1956- )
(1)
Biografia
(1)
Celebryci
(1)
Chylewska, Paulina (1978- )
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Czasopisma katolickie
(1)
Czasopismo amerykańskie
(1)
Czasopismo o modzie
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dolina Krzemowa
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Dziennikarstwo modowe
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze modowi
(1)
Dziennikarze sportowi
(1)
Dżbik-Kluge, Justyna
(1)
Fajbusiewicz, Michał (1951- )
(1)
Filtry
(1)
Fotografie
(1)
Incele
(1)
Instagram
(1)
Kariera
(1)
Katolicyzm
(1)
Kawalec, Jacek (1961- )
(1)
Khamidow, Okił (1963- )
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszykówka
(1)
Lis, Tomasz (1966- )
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Mizoginia
(1)
Moda
(1)
Mołek, Magdalena (1976- )
(1)
Mężczyzna samotny
(1)
NBA
(1)
Negocjacje
(1)
Obróbka zdjęć cyfrowych
(1)
Obsługa klienta
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Pawlikowska, Beata (1965- )
(1)
Podróżnicy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezenterzy telewizyjni
(1)
Program telewizyjny
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Redaktorzy naczelni
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacja romantyczna
(1)
Religijność
(1)
Retusz fotograficzny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rykowski, Rafał
(1)
Samorealizacja
(1)
Samotność
(1)
Selfie
(1)
Skoki narciarskie
(1)
Społeczeństwo
(1)
Start-up
(1)
Strojny, Janek
(1)
Szaranowicz, Włodzimierz (1949- )
(1)
Szczygieł, Mariusz (1966- )
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Tekst
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Uczucia
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wiara
(1)
Wintour, Anna (1949- )
(1)
Wojewódzki, Kuba (1963-)
(1)
Wspomnienia
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Zapendowska, Elżbieta (1947- )
(1)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(1)
Łepkowska, Ilona (1954- )
(1)
Temat: dzieło
Vogue (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Autobiografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Publicystyka
(2)
Reportaż
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Wywiad
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(611)
Socjologia i społeczeństwo
(243)
Kultura i sztuka
(195)
Medycyna i zdrowie
(173)
Psychologia
(167)
Media i komunikacja społeczna
(18)
Edukacja i pedagogika
(145)
Hobby i czas wolny
(127)
Religia i duchowość
(114)
Rozwój osobisty
(114)
Podróże i turystyka
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(97)
Biologia
(86)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(77)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(77)
Kultura fizyczna i sport
(68)
Literaturoznawstwo
(64)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(62)
Kulinaria
(56)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(40)
Geografia i nauki o Ziemi
(34)
Styl życia, moda i uroda
(32)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(30)
Dom i ogród
(28)
Ochrona środowiska
(28)
Językoznawstwo
(26)
Fizyka i astronomia
(24)
Filozofia i etyka
(23)
Nauka i badania
(21)
Praca, kariera, pieniądze
(20)
Zarządzanie i marketing
(19)
Architektura i budownictwo
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(13)
Inżynieria i technika
(12)
Transport i logistyka
(12)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Rolnictwo i leśnictwo
(7)
Matematyka
(6)
Chemia
(5)
Archeologia
(4)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Filozofia
(1)
Geografia
(1)
Publicystyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
dla dorosłych
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dawno temu w telewizji / Kamil Bałuk. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 299, [5] stron : fotografie ; 21 cm.
Jakie triki podczas wywiadów w „Na każdy temat” stosował Mariusz Szczygieł, późniejszy zdobywca Nike? Co o telewizji sądził tata scenarzystki M jak miłość i Klanu, Ilony Łepkowskiej? Dlaczego Miodowe lata kręcono w teatrze? Ile „do fejmu” na pierwszym roku studiów dodawała praca w „Rowerze Błażeja”? O czym myślała Magda Mołek w studiu powodziowym we Wrocławiu? Co ukrywali kandydaci z „Randki w ciemno” i za jaką kwotę Jacek Kawalec zgodziłby się zagrać Kawalca? Dostawali tysiące listów, ich kolejne występy w prime time z zapartym tchem śledziło jednocześnie nawet kilkanaście milionów Polaków! Kamil Bałuk w dziesięciu rozmowach o tym, co działo się „dawno temu w telewizji”, przypomina stojących w świetle reflektorów ówczesnych bohaterów zbiorowej wyobraźni i jej kreatorów, ukrytych zazwyczaj przed publicznością. Pokazuje nieoczywiste kariery oraz kulisy najsłynniejszych programów i seriali. Tropi zmiany mentalności, przełamywanie kolejnych barier i tematów tabu. Rozjaśnia drugą, ukrytą za kamerami, stronę srebrnego ekranu. A przede wszystkim skupia się na rozmówcach i na tym, w jaki sposób poradzili sobie z popularnością, co dała im praca w telewizji i jak łatwo było wpaść w jedną tematyczną szufladkę. Pamiętacie ten dreszcz emocji towarzyszący wyciu syren w czołówce „997”? Intymne, czasem nie z tego świata, wieczorne rozmowy „Na każdy temat”? Orzeźwiający i świeży, kręcony przez młodzież „Rower Błażeja”? Miodowe lata, czyli legendarny polski sitcom, który popularnością przebił amerykański oryginał, a nagrane podczas kolejnych odcinków wybuchy śmiechu telewizja wykorzystuje do dzisiaj? Perypetie rodziny Mostowiaków, Świat według Kiepskich, „Randkę w ciemno”, „Piratów”, „Idola”…?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JMe] SPOŁECZEŃSTWO - MEDIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oddech dla duszy / ks. Adam Boniecki. - Warszawa : Harde Wydawnictwo, copyright 2023. - 285 [1] strona ; 21cm.
W świecie pełnym ekspertów tak bardzo brakuje autorytetów. Ksiądz Adam Boniecki to bystry obserwator rzeczywistości. I niekwestionowany autorytet. Jedna z najważniejszych postaci polskiej kultury, duchowny, publicysta, przez wiele lat redaktor naczelny „Tygodnika Powszechnego”, ale również - a może przede wszystkim - duchowy przewodnik kilku pokoleń Polaków, oddaje w nasze ręce książkę Oddech dla duszy. To wybór tekstów autorstwa księdza Adama Bonieckiego z książek oraz „Tygodnika Powszechnego”, a także jego niepublikowane dotąd wspomnienia i impresje. Co je łączy? Tak bardzo nam dziś potrzebne uważność spojrzenia, dojrzały optymizm, spokój i... nadzieja.
Ks. Adam Boniecki Jeden z najważniejszych polskich publicystów katolickich, redaktor senior „Tygodnika Powszechnego”. Autor między innymi Rozmów niedokończonych, Lepiej palić fajkę niż czarownice, Vademecum. Od 1979 do 1991 r. redaktor naczelny polskiej edycji „L’Osservatore Romano”. W czasach PRL-u współpracownik opozycji demokratycznej. W latach 1993-1999 generał Zgromadzenia Księży Marianów. Codziennie odprawia mszę świętą, a co tydzień pisze edytorial do „Tygodnika Powszechnego”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [Rel] RELIGIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mjanma – wzrost ekstremistycznych nastrojów prowadzący do jednego z największych ludobójstw od czasów drugiej wojny światowej i rzezi ludności Rohingja. Sri Lanka – rozruchy na tle religijnym. USA – chaos informacyjny zakończony najbardziej kontrowersyjnymi wyborami prezydenckimi w historii Stanów Zjednoczonych. Genezy wszystkich tych wydarzeń możemy szukać w feedzie mediów społecznościowych. Max Fisher w ramach kilkuletniego dziennikarskiego śledztwa badał aktualności wyświetlane na naszych tablicach oraz to, jak w sieci pogłębiają się podziały i jak zadomawiają się w niej nienawiść i dezinformacja. W swojej książce razem z „uciekinierami” z Doliny Krzemowej szuka źródeł tych zjawisk. Analizuje również społeczne i psychologiczne aspekty naszego funkcjonowania w internecie, krytycznie przyglądając się sterującym nimi algorytmom nastawionym na pochłanianie naszego czasu. Patrzy na ręce gigantów Big Techu: Marka Zuckerberga, Andrew Boswortha, Yishana Wonga, Erica Schmidta, Susan Wojcicki czy Jacka Dorseya, którzy pod przykrywką szerzenia wolności słowa zwiększają polaryzację, a z powstałej dezinformacji czerpią wielomilionowe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [JMe] SPOŁECZEŃSTWO - MEDIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JMe] - media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków – Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1 w ramach NPRCz 2.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie - jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy - fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany.
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JMe] SPOŁECZEŃSTWO - MEDIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań. Dlaczego warto przeczytać tę publikację? Książka zawiera informacje i źródła publikacji dotyczących prowadzenia nowoczesnych procesów negocjacyjnych. Jest uniwersalna w swoim przekazie, tak jak uniwersalne są negocjacje. Odnosi się do publikacji, których autorami są zawodowi negocjatorzy z obszaru biznesu i służb specjalnych. Zawiera wyniki autorskich badań dotyczących negocjacji i kompetencji na stanowisku zawodowego negocjatora. Zawiera wywiady z osobami, które reprezentują różne obszary życia społecznego i w swojej pracy wykorzystują zasady negocjacji. Prowokuje do dyskusji na temat przyszłości prowadzenia procesów negocjacyjnych przy udziale sztucznej inteligencji. Opisuje elementy dotyczące zaawansowanych procesów negocjacyjnych, jak profilowanie behawioralne i wykrywanie kłamstwa. Może być wykorzystana jako poradnik negocjacji w życiu prywatnym, jak i podręcznik akademicki.
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne dzieci często debiutują w mediach społecznościowych już z chwilą, gdy zostaną uchwycone na obrazie USG. Zaczynają stykać się z ekranami około czwartego miesiąca życia. To dobrze czy źle? Wspaniała szansa na podtrzymywanie relacji niezależnie od dzielącej ludzi odległości czy też pierwszy krok do stworzenia otumanionego pokolenia wgapionych w ekrany zombie? Wielu bez wahania uznało to za początek neurologicznej i emocjonalnej katastrofy, lecz - co zaskakujące - trudno natrafić na rzetelne badania na ten temat. W swojej książce "Z nosem w ekranie" Anya Kamenetz - ekspertka w dziedzinie edukacji oraz nowych technologii, ale również matka dwojga dzieci - prezentuje świeże i praktyczne spojrzenie na ten problem. Po przeprowadzeniu rozmów z setkami rodziców na temat stosowanych przez nich rozwiązań i wyznawanych poglądów oraz po przedarciu się przez gąszcz nierozstrzygających badań i rozdmuchanych obaw, proponuje proste rozwiązanie inspirowane znaną sentencją Michaela Pollana odnoszącą się do jedzenia: Ciesz się technologią. Z umiarem. Najlepiej w towarzystwie.
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [Rdz] RODZINA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Facebook : a miało być tak pięknie / Steven Levy ; przełożyła Katarzyna Sosnowska. - Wydanie I. - Białystok : Mova, 2022. - 558, [2] strony ; 24 cm.
Steven Levy, specjalista w dziedzinie technologii, dziennikarz z wieloletnim doświadczeniem, przez trzy lata zbierał materiały na temat firmy Zuckerberga, towarzysząc jej założycielowi w sytuacjach zawodowych i prywatnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JMe] SPOŁECZEŃSTWO - MEDIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tomasz Lis na żywo / rozmawia Beata Grabarczyk. - Warszawa : Tomasz Lis Wydawnictwo, 2023. - 326, [1] strona, [16] stron tablic : fotografie, portrety ; 25 cm.
Wywiad z Tomaszem Lisem o jego poglądach i pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JMe] - media (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anna Wintour : biografia / Amy Odell ; przełożyła Anna Błasiak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2024. - 475, [5] stron ; 22 cm.
Wnikliwa biografia legendarnej redaktorki naczelnej amerykańskiego „Vogue’a” i ikony branży modowej. Młoda Anna, niecierpliwa, by rozpocząć karierę, porzuca naukę i zdobywa pracę w modnym londyńskim butiku. To pierwszy krok na drodze do świadomego i wytrwałego budowania pozycji zawodowej. Jednak nim obejmie wymarzoną posadę w „Vogue’u”, czeka na nią kilka innych, mniej prestiżowych redakcji. Nie zniechęca się i robi wszystko, by zrealizować wyznaczony cel – zarządzanie najważniejszym magazynem modowym świata. Amy Odell stara się przedrzeć przez legendarnie chłodny obraz apodyktycznej Wintour. Rozmawia z jej przyjaciółmi i współpracownikami, których nazwiska tworzą współczesną branżę modową, i odmalowuje portret kobiety charakteryzującej się przede wszystkim budzącymi podziw determinacją i intuicją, a przy tym wyjątkowo dyskretnej, wycofanej, chroniącej swoje życie prywatne. Wpisuje tę historię w szerszy kontekst hierarchicznej struktury branży oraz nierealistycznych oczekiwań, z którymi muszą się mierzyć kobiety u władzy. Publiczny wizerunek Wintour scementowała wykreowana przez Meryl Streep naczelna w filmie "Diabeł ubiera się u Prady". Jednak Odell przedstawia prawdziwą, pełną Annę: jej sukcesy i porażki, sposób patrzenia na świat, priorytety życiowe i to, co rozgrywa się za kulisami pokazów mody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [Jlu] LUDZIE (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Życie jest wolnością : autobiografia / Beata Pawlikowska. - Warszawa : Edipresse Polska, copyright 2017. - 348, [3] strony, [32] strony tablic : ilustracje (głównie kolorowe) ; 22 cm.
Wychowałam się w slumsach Europy, czyli w komunistycznej Polsce, kiedy przez dwa tygodnie trzeba było stać w kolejce po buty. Powiesz, że to smutne? O nie! To była świetna szkoła samodzielności, kreatywności i siły. Bo wolność to przecież coś więcej niż brak zewnętrznych ograniczeń. Wolność jest stanem umysłu. To instynktowne przekonanie, że wszystko jest możliwe. W tej książce po raz pierwszy piszę o tym jak nie zarobiłam miliona dolarów, dlaczego piszę książki, skąd czerpię natchnienie i jak na imiona mają moje dzieci. Opowiadam o kulisach pracy w radiu i w telewizji, o tym jak trenować swój umysł, czym jest pasja i jak zostać pisarzem. O moim domu rodzinnym, marzeniach i o tym jak zostałam szczęśliwym człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JLu] SPOŁECZEŃSTWO - LUDZIE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie zostawaj influencerem / Janek Strojny. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2024. - 308, [11] stron ; 21 cm.
POKAŻĘ WAM ŚWIAT SOCIAL MEDIÓW, JAKIEGO NIE ZNACIE. Mam na imię Janek. Byłem influencerem. Widziałem ludzi, którzy dla zasięgów robili z siebie idiotów, porzucali swoje miłości i oszukiwali najbliższych. Bywałem na imprezach, gdzie cukiernice z kokainą przechodziły z rąk do rąk, a milionowe kontrakty dostawali tylko ci, którzy ćpali. Byłem po drugiej stronie świata, w którym influencerzy zdejmowali maski i wszyscy, co do jednego, wierzyli, że są bogami. Wiem, jak wspiąć się na ten Olimp. Stałem na jego szczycie i chciałem skoczyć na główkę. Gdybym nie zwariował, byłbym dzisiaj warszawskim landlordem z niezłą bryką. Ale zamiast tego trafiłem do szpitala psychiatrycznego. Nie wytrzymałem tego patoświata social mediów. Chciałem się wylogować. Dosłownie. W realu. Mam na imię Janek. Byłem influencerem. Takim zabawnych gościem w różnokolorowych czapeczkach beanie. Nagrywałem filmiki na TikToka. W najlepszym miesiącu miały osiemdziesiąt milionów wyświetleń. Słowem: wiem, jak zarobić w internecie kupę szmalu. Powiem wam, jak to zrobić. Ale przede wszystkim pokażę, dlaczego nie warto.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JMe] SPOŁECZEŃSTWO - MEDIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jego niepowtarzalny głos przez lata rozbrzmiewał w polskich domach, towarzysząc największym sukcesom polskich sportowców. Do dziś Włodzimierz Szaranowicz kojarzy się ze zwycięstwami Adama Małysza i Kamila Stocha, medalami polskich lekkoatletów oraz ceremoniami otwarcia igrzysk olimpijskich. Kibice potrafią z pamięci cytować jego kultowe komentarze. W szczerej rozmowie z córką jeden z najpopularniejszych i najbardziej szanowanych polskich dziennikarzy sportowych opowiada o swoim życiu i karierze dziennikarskiej, o czarnogórskich korzeniach i dorastaniu na powojennym Muranowie, o pracy w radiu i telewizji, zawodowych mistrzach i przyjaciołach, godzeniu pracy z życiem osobistym. Z jakiego powodu naraził się jednemu z warszawskich gangsterów? Dlaczego nie został aktorem? Skąd wziął pomysł na hasło „Hej, hej, tu NBA”? Czy tęskni za mikrofonem? To książka o sporcie i rodzinie. O podróżach w odległe zakątki świata. O życiowych trudnościach i radosnych wzruszeniach. I o dzieleniu się z innymi swoją największą pasją. "Jest wśród tych nielicznych, którzy osiągnęli sukces zawodowy i rodzinny. Dziewiętnaście igrzysk, MŚ i ME w wielu dyscyplinach, podczas których towarzyszyły nam jego fantastyczne i porywające komentarze. Jak to osiągnął? O tym w wywiadzie córki z ojcem. POLECAM!" Dariusz Szpakowski, TVP Sport "Jest postacią, która na stałe wpisała się do historii polskiego sportu, będąc dziś nestorem rodzimych komentatorów sportowych. Znam Włodka przeszło 40 lat i nazywam go Moim Profesorem, bo nauczył mnie patrzeć na sport, przeżywać sport i rozumieć sport. Jest człowiekiem wielkiej wiedzy, nie tylko sportowej, osobą pełną czaru i wdzięku… Moja żona nawet woli Pana Włodka, no ale jakoś sobie radzimy."
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [SP] SPORT (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przegryw : mężczyźni w pułapce gniewu i samotności / Patrycja Wieczorkiewicz, Aleksandra Herzyk. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo WAB, 2023. - 333, [3] strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Pierwszy polski reportaż szeroko opisujący internetową społeczność inceli i przegrywów. Bohaterów tej książki łączy przekonanie, że są zbyt mało atrakcyjni, by mieć szanse na znalezienie partnerki. Niektórzy dobiegają trzydziestki i nigdy nie byli na randce, o seksie nie wspominając. Są samotni i wściekli - na siebie, kobiety, społeczeństwo. Albo rodziców, którzy „przekazali im wadliwe geny”. Autorki spędziły dwa lata na rozmowach z chłopakami żyjącymi w „mimowolnym celibacie”, wierzącymi, że „przegrali w życie”. Poznały ich poglądy, ale też bardzo osobiste, zwykle smutne historie.
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [APs] PSYCHOLOGIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieautoryzowana autobiografia / Kuba Wojewódzki. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 487, [1] strona ; 20 cm.
Bezczelna, irytująca i bulwersująca - najlepsza autobiografia celebryty. Kuba Wojewódzki. Urodził się w 1963 r. W tym samym roku utworzono Zalew Zegrzyński. Dziennikarz, aktor, pisarz praworęczny. W dzieciństwie wyglądał tak, jakby go rodzice kupili na wyprzedaży garażowej. Ma wszystkie zalety, których nie chciał oraz wady, do których się przyzwyczaił. Ironista z zawodu, prześmiewca z powołania. Jego poczucie humoru smakuje jak rosyjskie pestycydy. Specjalista od cudzych porażek. Ma tak przerośnięte ego, że w kinie zasiada na trzech miejscach jednocześnie. Pracował we wszystkich najważniejszych telewizjach, bo chciał. Nie pracował we wszystkich najważniejszych stacjach radiowych, bo nie chciał. Wybierany na różne stanowiska w różnych mediach. Posiadacz legendarnej fryzury sprawiającej wrażenie, jakby codziennie majstrował przy wysokim napięciu. Alkoholik lub jak wolą inni, całoroczny degustator. Był jurorem we wszystkich możliwych programach z jurorami. Mistrz świata w seksie przedmałżeńskim. Czasami sprawia wrażenie, jakby nie miał bezpośredniego połączenia między mózgiem a językiem. Mówi w pięciu językach, niestety nie jest w stanie porozumieć się w żadnym z nich. Jedyne ćwiczenia jakie uprawia to liczenie pieniędzy. Z zawodu kawaler. Mieszka w Warszawie.[gandalf].
Zrealizowano ze środków w ramach Programu Wieloletniego „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa” Priorytet 1 - Zakup nowości wydawniczych do bibliotek publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [JPu] SPOŁECZEŃSTWO - PUBLICYSTYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron ; 21 cm.
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz. Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo ― słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy… właśnie osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej