Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Suska
(6)
Autor
Ariely Dan (1968- )
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Filipiak Patryk
(1)
Gitomer Jeffrey
(1)
Hrycaj Anna
(1)
Kreisler Jeff
(1)
Lipowicz Łukasz
(1)
Nowak-Młynikowska Agnieszka
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
18+
(1)
Temat
Powieść polska
(3490)
Powieść amerykańska
(3370)
Literatura dziecięca
(2062)
Powieść angielska
(1954)
Literatura młodzieżowa
(1499)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Kobieta
(1349)
Przyjaźń
(1152)
Rodzina
(1152)
Miłość
(1149)
Tajemnica
(986)
Literatura polska
(981)
Polska
(979)
Poezja polska
(947)
Literatura piękna od 11-14 l.
(823)
Opowiadanie polskie
(738)
Magia
(660)
Nastolatki
(601)
Literatura piękna dla młodzieży od 11-14 l.
(597)
Powieść francuska
(582)
Śledztwo i dochodzenie
(582)
Powieść niemiecka
(571)
Relacje międzyludzkie
(556)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(553)
Zabójstwo
(483)
Zwierzęta
(462)
Uczucia
(458)
Powieść młodzieżowa polska
(435)
Rodzeństwo
(413)
Dzieci
(394)
Literatura piękna dla dzieci do 9- 10 l.
(393)
Pisarze polscy
(368)
Fantastyka
(356)
Dziewczęta
(354)
Literatura dla młodzieży
(352)
Pamiętniki polskie
(334)
Małżeństwo
(331)
Powieść rosyjska
(329)
Dramat polski
(328)
Trudne sytuacje życiowe
(320)
Publicystyka polska
(308)
Podróże
(303)
Życie codzienne
(286)
Humor
(281)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura młodzieżowa polska
(263)
Literatura
(256)
Historia
(254)
Walka
(247)
Literatura piękna dla młodzieży 15-16 l.
(242)
Policjanci
(241)
Osoby zaginione
(227)
Relacja romantyczna
(222)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(221)
II wojna światowa (1939-1945)
(217)
Powieść norweska
(216)
Przygoda
(214)
Wojsko
(214)
Matki i córki
(204)
Wydawnictwa popularne
(202)
Boże Narodzenie
(201)
Zakochanie
(197)
Wybory życiowe
(194)
Wakacje
(191)
Śmierć
(181)
Marzenia
(179)
Sztuka
(179)
Dziennikarze
(177)
Komiksy
(177)
Władcy
(175)
Psy
(173)
Szkoły
(170)
Przestępczość zorganizowana
(168)
Literatura piękna dla młodzieży 15- 16 l.
(167)
Uprowadzenie
(166)
Koty
(165)
Powieść szwedzka
(163)
Dziadkowie i wnuki
(162)
Język polski
(162)
Warszawa
(161)
Filozofia
(159)
Polacy za granicą
(158)
Zemsta
(157)
Dokumenty dźwiękowe
(156)
Wojna
(156)
Spisek
(155)
Chłopcy
(153)
Kultura
(153)
Bibliotekarstwo
(152)
Powieść młodzieżowa angielska
(150)
Żydzi
(147)
Dziecko
(146)
Uczniowie
(145)
Arystokracja
(144)
Opowiadanie amerykańskie
(142)
Pisarze
(142)
Prywatni detektywi
(142)
Samotność
(142)
Ludzie a zwierzęta
(141)
Przemoc
(140)
Wojna 1939-1945 r.
(139)
Temat: czas
2001-
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Autor bestsellerowej Potęgi irracjonalności łączy poczucie humoru z ekonomią behawioralną, aby zagłębić się w prawdziwie nielogiczny świat finansów osobistych i pomóc czytelnikom w zrozumieniu, dlaczego podejmują złe decyzje finansowe oraz przekazać im wiedzę potrzebną do dokonywania lepszych wyborów. Dlaczego gdy za coś płacimy, często odczuwamy niemal fizyczny ból? Dlaczego występowanie w roli własnego agenta nieruchomości może nas słono kosztować? Dlaczego czujemy się dobrze, przepłacając za jakiś produkt, tylko dlatego, że już wcześniej zapłaciliśmy za niego za dużo? W książce Grosz do grosza światowej sławy ekonomista, Dan Ariely, odpowiada na te intrygujące pytania (i na wiele innych), wyjaśniając, w jaki sposób nasze irracjonalne zachowanie często torpeduje nawet najlepsze intencje w sferze zarządzania naszymi finansami. Wraz z komikiem i dziennikarzem ekonomicznym, Jeffem Kreislerem, Ariely zabiera nas w podróż w głąb ludzkiego umysłu, aby pokazać nam ukryte motywy kierujące naszymi decyzjami dotyczącymi pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia kultowego napoju. Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z doświadczeń lat 2009–2014 wynika, że upadłość konsumencka wymaga gruntownej reformy. Liczba ogłoszonych upadłości konsumenckich w całej Polsce w ciągu niespełna pięciu lat nie przekroczyła stu, czyli 4% wszystkich rozpatrywanych wniosków. Nie w każdym przypadku doszło do oddłużenia osoby fizycznej. W celu zmiany dotychczasowych przepisów powołano ekspercki Zespół Ministra Sprawiedliwości ds. Nowelizacji Prawa Upadłościowego i Naprawczego. Efektem pracy tegoż zespołu jest tzw. duża nowelizacja przepisów o upadłości konsumenckiej. Przepisy te weszły w życie 31 grudnia 2014 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [OPW] PRAWO (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji. Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach - o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach. 10,5 przykazania sprzedaży 12,5 wartości dobrego sprzedawcy Olśniewanie klienta Dobra prezentacja Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia Głoszenie nowiny Nawiązywanie kontaktów Prorocy i zyski W górę, dochodzie! Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia - i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : ilustracje ; 23 cm.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego. [profinfo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [PR] PRZEMYSŁ I ROLNICTWO (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej