Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(11)
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Suska
(19)
Biblioteka Suska - filia Szpital
(1)
Autor
Basiuk Tomasz
(1)
Bezos Jeffrey (1964- )
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brown Stanley H
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Denderski Mikołaj
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Elmore Bartow J
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Girard Joe
(1)
Gitomer Jeffrey
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Graeber David (1961- )
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kowalik Helena
(1)
Krawiec Szymon
(1)
Krulczuk Justyna
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Nieto-Rodriguez Antonio
(1)
Pawlik Maciej (1940- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rae Leslie
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobkowiak Jarosław
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Walerjańczyk Adam
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Dorośli
(2)
18+
(1)
Copywriterzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie
(3)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Marketing
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Amazon.com
(1)
Antyglobalizm
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Biznesplan
(1)
Bukieciarstwo
(1)
Coca-Cola Company
(1)
Cola (napój)
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Google AdWords
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handlowcy
(1)
Innowacje
(1)
Internauci
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kwiaciarnie
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadużycie funkcji publicznej
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Pomyłki sądowe
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Praca
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rośliny ozdobne
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sponsoring
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Sukces zawodowy
(1)
Sztuka pisania
(1)
Tekst
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Trenerzy biznesu
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(5)
Poradniki
(3)
Dla dorosłych
(1)
Podręcznik
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(611)
Socjologia i społeczeństwo
(243)
Kultura i sztuka
(195)
Medycyna i zdrowie
(173)
Psychologia
(166)
Zarządzanie i marketing
(19)
Edukacja i pedagogika
(145)
Hobby i czas wolny
(126)
Religia i duchowość
(114)
Rozwój osobisty
(114)
Podróże i turystyka
(101)
Etnologia i antropologia kulturowa
(97)
Biologia
(85)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(77)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(77)
Kultura fizyczna i sport
(68)
Literaturoznawstwo
(64)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(62)
Kulinaria
(56)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(40)
Geografia i nauki o Ziemi
(34)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(30)
Dom i ogród
(28)
Ochrona środowiska
(28)
Językoznawstwo
(26)
Fizyka i astronomia
(24)
Filozofia i etyka
(23)
Nauka i badania
(21)
Praca, kariera, pieniądze
(20)
Media i komunikacja społeczna
(18)
Architektura i budownictwo
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Inżynieria i technika
(12)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(12)
Transport i logistyka
(12)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Rolnictwo i leśnictwo
(7)
Matematyka
(6)
Chemia
(5)
Archeologia
(4)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Filozofia
(1)
Geografia
(1)
Publicystyka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społęczeństwo
(1)
dla dorosłych
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biznes)
(Zarządzanie)
Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliardera. Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów z zakresu biznesu i polityki publicznej – od innowacji i strategicznych decyzji, poprzez zarządzanie operacyjne firmą i zatrudnianie odpowiednich pracowników, aż po zmiany klimatyczne i przestrzeń kosmiczną. W książce znajdziemy też wnioski dotyczące tego, czego nauczyła nas pandemia Covid-19, oraz rozważania, dokąd może nas zaprowadzić przyszłość. Jego książka to cenne lekcje mistrzostwa w zakresie wartości biznesowych, strategii oraz sposobów ich realizacji. Dzięki jej lekturze dowiesz się m.in.: • Co to jest „Mentalność Dnia Pierwszego” • Dlaczego tak istotne są skupienie się na perspektywie długoterminowej i rezygnacja z zysków na rzecz rozwoju • Czym w istocie jest obsesja na punkcie klienta, a nie konkurencji • Jak założyć firmę i utrzymać wzrost prosperującego przedsiębiorstwa • Dlaczego kultura organizacji ma znaczenie fundamentalne • Dlaczego innowator nie obawia się porażki. Bezos prezentuje nowe podejście nie tylko do doświadczeń dnia dzisiejszego, ale i – co ważniejsze – do wyzwań przyszłości. A przede wszystkim pokazuje konieczność nieustającej ucieczki do przodu oraz ostrzega, by nigdy nie spocząć na laurach. Jego cenne wskazówki nie tylko pozwolą ci stworzyć swoją własną drogę innowacji i wyprzedzić innych, ale także nie zgubić się na jej bezdrożach. Nie bój się błądzić daje nam bardzo rzadki wgląd w to, jak Jeff Bezos myśli o świecie, i jednocześnie wyjątkową szansę poznania tajników sukcesu jednego z najwybitniejszych innowatorów naszych czasów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się "ojcem-założycielem" zarządzania (i wręcz - jego "papieżem"). To rzeczywiście "biblia" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia.
Zrealizowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Priorytet 1 – Zakup nowości wydawniczych dla bibliotek publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia kultowego napoju. Książka zajmująco opowiada o tym, jak firma za pomocą outsourcingu, wsparcia rządu, narzędzi rynkowych oraz lobbingu zbudowała globalne imperium. Coca-Cola wyrosła na giganta w czasach, gdy zasoby były ogólnie dostępne, lecz ich obecne braki znacznie utrudniają jej działanie, a produkty firmy dodatkowo wyczerpują bogactwa naturalne naszej planety i pogarszają stan zdrowia jej mieszkańców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. Przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. To kompetentny, oparty na dwudziestoletnim doświadczeniu zawodowym autora, a zarazem lekki i zabawny przewodnik po świecie ludzkiej komunikacji. To nie tylko książka, która realnie – i szybko – może wpłynąć na życiową zmianę; to także ekscytująca lektura, od której trudno się oderwać. Thomas Erikson o tajemnicach ludzkiej psychiki opowiada z talentem rasowego humorysty i gawędziarza. A ponieważ od lat szkoli szefów na całym świecie, poznał niemal każdy ich typ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Biblioteka Suska - filia Szpital
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. ﴾Ps﴿ PSYCHOLOGIA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji. Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach - o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach. 10,5 przykazania sprzedaży 12,5 wartości dobrego sprzedawcy Olśniewanie klienta Dobra prezentacja Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia Głoszenie nowiny Nawiązywanie kontaktów Prorocy i zyski W górę, dochodzie! Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia - i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Ekonomiczna)
Na pytanie czy Twoja praca „daje światu coś sensownego” 37% Brytyjczyków i 40% Holendrów uważa, że za istnieniem ich zajęcia nie przemawia nic. Czy myślisz, że twoja praca ma znaczenie? Jeśli uważasz, że nie, to prawdopodobnie masz rację - i należysz do coraz większego grona osób wykonujących zawody, które nie mają żadnego sensu. Antropolog David Graeber w swojej najnowszej książce zgłębia zjawisko prac bez sensu i zastanawia się, co to mówi nam o dzisiejszym systemie społeczno-gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków – Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1 w ramach NPRCz 2.0.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”. W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania No Logo, książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polscy przedsiębiorcy i menadżerowie, których biznes i kariery zostały zniszczone przez aparat państwa. Z piętnem przestępców trafili do aresztów, a następnie na ławę oskarżonych. Chociaż wielu z nich ostatecznie udowodniło swoją niewinność, to za błędy państwa zapłacili zszarganą reputacją, bankructwem, próbami samobójczymi. O powrocie do robienia biznesu w Polsce prawie nikt z nich już nie myśli. Po widowiskowym zatrzymaniu, postawieniu zarzutów i obszernej relacji w telewizji, rzadko kto tłumaczy Polakom, że nie znaleziono żadnych dowodów, że ktoś trafił do aresztu bez podstaw i siedzi w nim bezprawnie. Nie tłumaczy się już, że osobisty dramat właściciela firmy ciągnie za sobą tysiące mniejszych dramatów: pracowników, klientów, inwestorów. Przekaz o kolejnym zatrzymanym biznesmenie idzie w świat i przenosi się na najmniejszych przedsiębiorców. No bo jeżeli widzą w telewizji, że służby zakuwają w kajdanki najbogatszych z pierwszych stron gazet, to tym bardziej mogą zapukać do małych i średnich firm i pod byle pretekstem zniszczyć dorobek ich życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [JSe] SPOŁECZEŃSTWO - SENSACJA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Florystyka w praktyce / Justyna Krulczuk. - Wydanie I. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Egros", copyright 2023. - 95, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Autorka w zwięzły sposób dzieli się z Czytelnikami własnymi doświadczeniami z pracy florysty. Z opracowania dowiemy się m.in.: jak zorganizować i wyposażyć kwiaciarnię, jak pracować z dostawcami, jak się reklamować, jak pracować z klientami, jakie są aktualne trendy we florystyce oraz poznamy wybrane triki florystów. Całość uzupełnia galeria inspiracji, czyli zdjęcia przykładowych, interesujących prac florystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [DO] DOM I OGRÓD (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i sponsorować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i pojedynczych ludzi. Mogą być śmiałe, zakrojone na szeroką skalę, jak wprowadzenie wspólnej strefy euro w 2002 roku, lub osobiste, pozwalające spełniać marzenia. W tym kompleksowym poradniku znajdziesz przełomowy, a zarazem prosty i uniwersalny model – kanwę projektu – który zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu każdego przedsięwzięcia. Dzięki licznym studiom przypadków z rozmaitych branż i z całego świata zrozumiesz, co odróżnia świetne projekty od tych zakończonych fiaskiem. Z Harvard Business Review. Podręcznika zarządzania projektami dowiesz się m.in.: - jaka jest rola menedżera, sponsora wykonawczego i interesariuszy projektu, - jak zbudować i wspierać skuteczny zespół projektowy, - jak zarządzać portfelem projektów, - jak wybierać projekty do realizacji oraz decydować, które i kiedy należy przerwać, - jak dzięki projektom zarządzać kryzysami i reagować na zmiany, tak by wyzwania przekuwać w szanse rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Warunkiem rozwoju nowoczesnej firmy jest stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników. Szkolenie jest procesem złożonym i długotrwałym, wymagającym profesjonalnego przygotowania i dostosowania do potrzeb przedsiębiorstwa. Książka zawiera uniwersalny i kompletny zbiór informacji na temat tego przedsięwzięcia. W systematyczny sposób prezentuje kolejne etapy procesu szkolenia, do których należą: – rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych firmy, – planowanie i projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych, – projektowanie i przeprowadzanie treningów i sesji szkoleniowych, – ocena efektów programów szkoleniowo-rozwojowych. Książka może stanowić nieocenioną pomoc dla menedżerów i specjalistów ds. szkoleń, pracowników działów personalnych i trenerów. Zainteresuje również osoby prowadzące wszelkiego rodzaju szkolenia, np. nauczycieli i psychologów. Zastosowanie odpowiednich, szczegółowo omówionych w tej książce metod pozwoli im skrócić czas konieczny do przygotowania szkolenia i zwiększyć jego efektywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Twoja firma w Google czyli Jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords / Damian Sałkowski. - Wznowienie. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2018. - 153 strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords - i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora. Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach. Z książki dowiesz się między innymi o tym: - jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords, - jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii, - na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii reklamowej dla Twojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. [I] INFORMATYKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia milionowych zasięgów Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków - Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1. w ramach NPRCz 2.0
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji. W tej książce między innymi: przedsiębiorczość: mity i fakty jak wybrać rodzaj działalności i zapewnić jej finansowanie jak zacząć myśleć w sposób typowy dla przedsiębiorcy realistyczny biznesplan tajniki skutecznej rekrutacji sprzedaż i marketing a zarządzanie rozwojem firmy Tajemnica sukcesu zawodowego: rób to, co sprawia Ci przyjemność!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Ta książka jest zapisem indywidualnego szkolenia Roberta, młodego adepta sztuki przeprowadzania szkoleń biznesowych. Co znajdziesz w tej publikacji, napisanej z poczuciem humoru i lekkim przymrużeniem oka? Dowiesz się i nauczysz między innymi: - Jak przygotować i napisać program szkolenia, które zostanie entuzjastycznie przyjęte przez uczestników i zleceniodawcę. - Jak prowadzić szkolenie, by zaangażować w nie uczestników i osiągnąć wymierne oraz trwałe rezultaty. - Jak zapanować nad uczestnikami, by utrzymać pełną kontrolę nad jego przebiegiem. - Jak wejść na drogę do większych zarobków jako trener (3 scenariusze "sprzedawania" szkoleń).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron ; 21 cm.
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz. Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo ― słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy… właśnie osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Suska
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. [EKB] EKONOMIA, GOSPODARKA, BIZNES (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej