Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(51)
Forma i typ
Gry i zabawki
(50)
Wolumin nc
(1)
Dostępność
nieokreślona
(31)
wypożyczone
(15)
dostępne
(5)
Placówka
Biblioteka Młodych
(51)
Autor
Kalicki Klemens
(3)
Żabicka Monika
(3)
Kordowski Bartłomiej
(2)
Achard Franck
(1)
Adamescu Adrian
(1)
Andrews Daryl
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Aubry Nicolas
(1)
Bajerowicz Katarzyna (1969- )
(1)
Bajor Remigiusz
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaujannot Gaetan
(1)
Blum Ulrich
(1)
Bosley Andrew
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bülow Jesper
(1)
Caputo Jonathan
(1)
Carbone Valerio
(1)
Cardouat Marie
(1)
Cathala Bruno
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Chulku Kang
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Ciesiółka Jakub
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Collette Xavier
(1)
Czajka Jakub
(1)
Dinu Adrian
(1)
Dorn Rudiger
(1)
Dutrait Vincent
(1)
Dziubak Emilia (1982- )
(1)
Elias Skaff
(1)
Feld Stefan (1970- )
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Floden Thomas
(1)
Franz Klemens
(1)
Friese Friedman
(1)
Fructus Nicolas (1970- )
(1)
Garfield Richard
(1)
Gaudin Jim
(1)
Gotthold Maximilian
(1)
Gralak Łukasz
(1)
Gravel Sophie
(1)
Grosnez
(1)
Guisquier Lisa
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Harkins Ben
(1)
Hegen Marvin
(1)
Henry Frédéric
(1)
Herman Michał
(1)
Hrdina Ondřej
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kalusky Maura
(1)
Kaszorek Katarzyna
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kijak Karolina
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Knizia Reiner
(1)
Knizia Reiner (1957- )
(1)
Kobbert Max J
(1)
Kobbert Max J. Labyrinth
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Korzeniowski Przemysław
(1)
Kotry Matus
(1)
Krause Joachim (1937- )
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kudahl Christian
(1)
Kůs Jiří
(1)
Lamy Frédéric
(1)
Lannurien Gaël
(1)
Laprus Natalia
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Luszczak Szymon
(1)
Maillet Benjamin
(1)
Martinez Jaramillo Ana Maria
(1)
Martynets Denis
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Meller Jakub
(1)
Menzel Michael
(1)
Minor Marcin
(1)
Murmak Filip
(1)
Mín & Elwen
(1)
Piero
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Quilliams Chris
(1)
Rejchtman Grzegorz
(1)
Rivière Théo
(1)
Rivollet Alain
(1)
Rojas Natalia
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rusinek Joanna (1979- )
(1)
Rymsz Anna
(1)
Sedláček František
(1)
Sehee Kim
(1)
Sielicki Jan
(1)
Sobel Beth
(1)
Sobich-Kamińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Młodzież
(28)
Dorośli
(23)
9-13 lat
(18)
Dzieci
(17)
6-8 lat
(12)
14-17 lat
(11)
0-5 lat
(2)
Dorosli
(1)
od 10 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Gra hiszpańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Strategia
(6)
Współzawodnictwo
(5)
Budowa miast
(4)
Ekonomia
(4)
Handel
(4)
Rywalizacja
(4)
Walka
(4)
Przygoda
(3)
Skojarzenia
(3)
Zwierzęta
(3)
Budowa
(2)
Budowanie
(2)
Czarownice i czarownicy
(2)
Dedukcja
(2)
Dinozaury
(2)
Karty
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Las
(2)
Logika
(2)
Potwory
(2)
Przyroda
(2)
Renesans
(2)
Sztuka
(2)
Taktyka
(2)
Trening umysłu
(2)
Wyobraźnia
(2)
Aktorstwo
(1)
Alchemia
(1)
Archeologia
(1)
Arystokracja
(1)
Baba Jaga (postać legendarna)
(1)
Bezludna wyspa
(1)
Bogactwo
(1)
Budownictwo
(1)
Cywilizacja
(1)
Czarodzieje
(1)
Diuna (świat fikcyjny)
(1)
Ekspedycja naukowa
(1)
Eksperymenty
(1)
Elektryczność
(1)
Eurobiznes
(1)
Film
(1)
Galaktyki
(1)
Geografia
(1)
Gorączka złota
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry imprezowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry quizowe
(1)
Gry towarzyskie
(1)
Głosowanie
(1)
Herbert, Frank (1920-1986)
(1)
Historia
(1)
Huragan
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
Joker
(1)
Język migowy
(1)
Kafelki
(1)
Kalambury
(1)
Katastrofy
(1)
Kolonializm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kostki do gry
(1)
Kościoły i kaplice
(1)
Królestwo
(1)
Książęta i księżne
(1)
Kupcy
(1)
Labirynt
(1)
Licytacja
(1)
Liczby
(1)
Magia
(1)
Miasta
(1)
Militaria
(1)
Monopoly
(1)
Morderstwo
(1)
Mrówki
(1)
Mumie
(1)
Napoje magiczne
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Odgadywanie haseł
(1)
Ornitologia
(1)
Osadnictwo
(1)
Osady
(1)
Planety
(1)
Podróże
(1)
Podróżnicy
(1)
Podstęp
(1)
Pory roku
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Ptaki
(1)
Ptaki chronione
(1)
Pustynie
(1)
Quizy
(1)
Remik
(1)
Robotnicy
(1)
Rycerstwo
(1)
Rysowanie
(1)
Rzeki
(1)
Temat: miejsce
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Francja
(1)
Gatunek
Powieść
(3037)
Powieść obyczajowa
(2629)
dla dzieci
(1324)
Opowiadania i nowele
(1253)
dla młodzieży
(1209)
Gry planszowe
(51)
dla dorosłych
(1128)
Kryminał
(992)
Thriller
(897)
Romans
(701)
Fantasy
(687)
Fantastyka
(673)
Powieść polska
(661)
Powieść amerykańska
(588)
Dla dorosłych
(558)
Publikacja bogato ilustrowana
(548)
Praca zbiorowa
(495)
Komiks
(468)
Powieść historyczna
(439)
Powieść przygodowa
(421)
Sensacja
(388)
Poradnik
(374)
Opracowanie
(321)
Biografia
(266)
Powieść psychologiczna
(239)
Saga rodzinna
(239)
Reportaż
(227)
Manga
(220)
Pamiętniki i wspomnienia
(210)
Powieść kryminalna
(188)
Książka obrazkowa
(180)
Powieść angielska
(168)
Broszura
(162)
Dokumenty dźwiękowe
(158)
Science fiction
(150)
Opowiadanie dziecięce polskie
(145)
Powieść biograficzna
(133)
Literatura dziecięca polska
(129)
Książki mówione
(128)
Powieść graficzna
(126)
Horror
(122)
Biografie
(121)
Powieść erotyczna
(120)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(120)
Wiersze
(119)
Książki dla małych dzieci
(116)
Antologia
(112)
Powieść młodzieżowa polska
(105)
Powieść fantastyczna
(86)
Publicystyka
(81)
Romans historyczny
(80)
Esej
(79)
Wydawnictwa popularne
(79)
Publikacje dla dzieci
(77)
Opowiadanie dziecięce francuskie
(74)
Pamiętniki polskie
(74)
Powieść sensacyjna
(74)
Opowiadania i nowele przygodowe
(70)
Gry i zabawy umysłowe
(67)
Książka obrazkowa (picturebook)
(67)
Wydawnictwa dla dzieci
(63)
Powieść francuska
(62)
Wywiad dziennikarski
(61)
Autobiografia
(57)
Powieść szwedzka
(56)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(55)
Wywiady
(54)
Powieść dziecięca polska
(52)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(51)
Komiksy
(50)
Książka zabawka
(49)
Opowiadania i nowele biograficzne
(49)
Publicystyka polska
(49)
Powieść niemiecka
(48)
Relacja z podróży
(48)
Powieść dziecięca angielska
(45)
Przepisy kulinarne
(44)
Opowiadanie polskie
(43)
Poradniki
(43)
Powieść młodzieżowa angielska
(43)
Dla dzieci
(42)
Przewodnik turystyczny
(41)
Bajki i baśnie
(40)
Materiały pomocnicze
(39)
Literatura amerykańska
(38)
Felieton
(37)
Antologie
(36)
Książka kucharska
(35)
Poezja dziecięca polska
(35)
Dystopia
(34)
Literatura podróżnicza polska
(33)
Reportaż polski
(33)
Literatura polska
(32)
Podręcznik
(32)
Monografia
(29)
Powieść hiszpańska
(29)
Opowiadanie dziecięce
(28)
Poezja polska
(28)
Wywiad rzeka
(28)
Komiks przygodowy
(26)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(35)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
51 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są punkty. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa do El Dorado / autor Reiner Knizia ; ilustracje i opracowanie graficzne Vincent Dutrait. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia" ; copyright 2018. - 1 gra (startowa płytka terenu (z polami 1, 2, 3, 4), 6 dużych płytek terenu, 2 małe płytki terenu, końcowa płytka terenu (brama El Dorado), 6 blokad, 4 płytki ekspedycji, 4 talie startowe (każda z nich zawiera 8 kart), znacznik gracza rozpoczynającego, 54 karty (po 3 karty w każdym z 18 rodzajów), Rynek (dwuczęściowa płytka), 8 pionków poszukiwaczy, 36 żetonów jaskiń) karton, drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukacja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wyrusz na poszukiwanie złotego miasta! Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez południowoamerykańską dżunglę. Będziesz potrzebował dobrego planu, doświadczonych poszukiwaczy i przewodników oraz odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Twoim zadaniem jest odnalezienie legendarnego miasta zwanego El Dorado! Każda rozgrywka wymaga innej strategii! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spór o Bór / Reiner Knizia ; ilustracje Piotr Sokołowski ; tłumaczenie Michał Szewczyk. - Podłęże : Wydawnictwo Muduko, 2021. - 1 pudełko (54 karty zwierząt, 10 kart jednostek specjalnych, 2 karty pomocy, 9 płytek polan,) : tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 19 cm).
Taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Prapuszczą. Poprowadźcie swoje oddziały do bezkrwawego boju o kontrole nad polanami Prapuszczy. Spór o Bór to polska edycja Schotten Totten - jednej z najlepszych dwuosobowych gier wszechczasów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Labyrinth Junior / Max J. Kobbert ; ilustracje : Joachim Krause. - Ravensburg : Ravensburger, [2020]. - 1 gra ( 1 plansza, 17 kart labiryntu, 12 tajnych żetonów, 4 duchy ) : karton. tektura, drewno, kolor ; w pudełku 23x34x6 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 15x21 cm).
Labirynt Junior to ciekawa gra planszowa dla dzieci, polecana ze względu na proste zasady i dużą dynamikę podczas rozgrywek. Umiejętnie przesuwając ściany labiryntu gracze próbują dotrzeć do tajemniczych przedmiotów, ale uwaga, to nie przechadzka tylko wyścig. Wygrywa ten, kto jako pierwszy odkryje wszystkie tajemnice. Labyrinth Junior pozwala ćwiczyć koncentrację i spostrzegawczość małych uczestników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
20 sekund challenge / opracowanie wersji polskiej: Paulina Kortas, Adam Bukowski ; opracowanie graficzne: Jan Tomaszewicz. - Gdynia : Trefl, © 2021. - 1 pudełko ( 222 dwustronne karty z wyzwaniami, 2 karty „NA POMOC!, klepsydra, instrukcja ; 26x26x8 cm.
Podzielcie się na drużyny i wybierzcie sędziego. Szalone wyzwania, nieskończoność sposobów, by się wykazać i tylko 20 sekund. Wykorzystajcie swoje mocne strony, by pokonać przeciwników. Im szybciej zmierzycie się z wyzwaniem, tym mniej czasu pozostawicie swoim rywalom! Czekają Was zadania, które wystawią Waszą pomysłowość, wiedzę oraz odporność na presję czasu na niezłą próbę. Podczas gry, po prostu nie sposób się nudzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alchemicy [Gra planszowa] / Matus Kotry. - Gdańsk : Rebel ; [2020] - dwustronna plansza do gry, plansza teorii, plansza prezentacji, 4 zasłonki laboratorium, 4 trójkąty wyników, 4 plansze graczy, 6 kafli poszukiwaczy przygód, 2 kafle konferencji, 5 kafli stypendiów, 8 żetonów alchemonów, 104 żetony wyników, 36 żetonów sztuk złota, 44 żetony pieczęci (zestaw 11 w każdym kolorze), 6 żetonów konfliktów, znacznik gracza startowego, 8 kafli składników, plansza mistrza gry, 40 kart składników, 22 karty przysług, 18 kart artefaktów, 16 kart ofert, 8 plastikowych flakoników (2 w każdym kolorze), 24 plastikowe znaczniki (6 w każdym kolorze), blok z tabelami dedukcji, 2 pojemniki na żetony, 8 woreczków strunowych, instrukcja ; 30 x 30 x 7 cm.
Szczypta korzenia mandragory i strzęp kruczego pióra. Wrzuć je do kociołka i sprawdź, co powstanie. Chcesz to wypić? Może lepiej nie. W końcu od czego są uczniowie! Witaj w świecie „Alchemików”! Przeprowadzaj eksperymenty, aby odkryć magiczne właściwości rożnych komponentów. Zarabiaj na swojej wiedzy sprzedając mikstury, a za uzyskane fundusze kupuj artefakty, które pomogą Ci podczas badań. A potem publikuj, publikuj i jeszcze raz publikuj! Zdobywaj stypendia i ujawniaj fałszywe teorie prezentowane przez gamoni, którzy myślą, że mogą się z Tobą równać. „Alchemicy” to gra strategii, ryzyka i dedukcji. Zamierzasz eksperymentować, aby zyskać większą wiedzę, czy też szybko opublikujesz swoje teorie, aby zyskać więcej punktów? Zapłacisz za wsparcie najnowszej teorii o ropuchach, czy też będziesz oszczędzać na jakiś artefakt? I czy na pewno chcesz sprzedać tę miksturę wielkiemu barbarzyńcy z toporem, skoro nie masz pewności co do jej działania? Dokonuj właściwych wyborów, aby udowodnić wszystkim, że jesteś najlepszym alchemikiem. Gra została przystosowana do obsługi aplikacji, która zamienia Twój tablet lub w smartfon w czytnik kart składników. Aplikacja jest bezpłatna. Obsługiwane systemy operacyjne to IOS, Android i Windows. Aby można było grać bez tabletu lub smartfona, jeden z graczy musi wcielić się w rolę mistrza gry. Mistrz gry zarządza rozgrywką i nie rywalizuje z innymi graczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W krainie baśni / narysowała : Nikola Kucharska. - Podłęże : Muduko, copyright 2023. - 1 pudełko (18 plansz, 30 kwadratowych kart) : karton, kolor ; w pudełku 24x24x4 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
W „Krainie Baśni” to rodzinna gra na spostrzegawczość, która zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej dziecięcej ilustratorki Nikoli Kucharskiej. Listy, okulary, drabiny, miotły i inne obiekty codziennego użytku zgubiły się w okolicy zamku Kopciuszka, chatki Królewny Śnieżki, targu Alladyna i wielu innych cudownych miejsc. Gracze wcielają się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie tych przedmiotów. Zadanie nie jest łatwe, bo obiektów na planszach jest całe mnóstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mind Bug / Christian Kudahl, Marvin Hegen, Richard Garfield, Skaff Elias ; ilustracje Denis Martynets ; opracowanie graficzne Maximilian Gotthold. - Gliwice : Portal Games, © 2023. - 1 gra (52 karty, 2 liczniki życia, 4 karty mindbugów) ; w pudełku 4x13x18 cm + instrukcja.
Mindbug łączy w sobie przystępność i prostotę zasad ze strategiczną głębią rozbudowanej gry karcianej. Rezultatem jest oparta na umiejętnościach karciana gra pojedynkowa - powiew świeżości, który zmieni twoje spojrzenie na tego typu gry. Mimo, że Mindbug jest niezwykle łatwy do opanowania, bez końca będzie Cię zaskakiwać nowymi wyzwaniami i kombinacjami. Unikatowa mechanika przejmowania kart pozwala kontrolować stwory przeciwnika i prowadzi do podejmowania nieszablonowych decyzji, które nawet od weteranów gier karcianych wymagają dostosowania stylu gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale kocioł! / autor Frédéric lamy ; ilustracje Lisa Guisquier ; [tłumaczenie i redakcja: Kamila Wiatrzyk. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, 2023. - 1 gra (1 czarodziejska różdżka, 4 wieka schowków, 5 kart plecaków, 40 kart składników, 40 żetonów składników, 40 żetonów eliksirów) ; karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x20x27 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs, w którym będziecie mogli wykazać się talentem do warzenia eliksirów. Strych czarownicy pełen jest schowków wypchanych po brzegi magicznymi składnikami. Jak odnaleźć się w tym bałaganie? Różdżka w dłoń i do dzieła! Do kotła, gotowi, start! Wybierz recepturę. Przeszukuj strych czarownicy w poszukiwaniu składników. Uwarz eliksir za pomocą czarodziejskiej różdżki. … i pamiętaj, by nie spuszczać z oka swoich przeciwników. W rozgrywce będziecie musieli wykazać się spostrzegawczością, refleksem i dobrą pamięcią. Działajcie szybko - Wasi przeciwnicy zerkają Wam przez ramię. Kto z Was wykaże się największym talentem w sztuce warzenia eliksirów? źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dinokalipsa : uśmiechnij sie, to prawie koniec. - Hazelwood : Unstable Games ; 2021 - 1 pudełko (97 kart, 4 dinozaurowe pioki, 4 dinozaurowe plansze, intrukcja ) ; 15x22x4 cm.
Dinokalipsa to strategiczna gra karciana twórcy Odjechanych Jednorożców! Podczas zabawy jesteś dinozaurem, a życie co chwilę daje Ci w kość. Zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, aby uniknąć katastrof naturalnych, drapieżnych i emocjonalnych, wymijając przy tym meteoryty i, tak jak w prawdziwym życiu, zapewne poniesiesz porażkę. Ale nie poddawaj się, bo pierwszy dinozaur, który zdobędzie 50 punktów (albo ostatni dinozaur w grze), zwycięży! Hura!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sen / ilustracje: Marcin Minor. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2017. - 1 gra (54 karty krain ze snu, notes, ołówek) : karton, kolor ; w pudełku 19x14x4 cm. + instrukcja.
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: „Pobudka!” i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Papua : z wyspy na wyspę / autor: Grzegorz Rejchtman ; ilustracje: Paulina Wach ; opracowanie graficzne Cezary Szulc. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2022. - 1 gra (32 plansze zadań, 52 kafelki mostów, 4 pionki, 8 żetonów bonusowych, 4 żetony wulkanów, Spinner, kostka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 29x29x7 cm + instrukcja.
Najnowsza gra autora bestsellerowego „Ubongo”! Każdy gracz otrzymuje plansze zadania z egzotycznymi wyspami. Trzeba je jak najszybciej połączyć mostami! Gracze mają do dyspozycji fragmenty konstrukcji o różnych kształtach i długości. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami mostów. Uważaj na wulkany! Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa szacunek miejscowych Papuasów i punkty zwycięstwa. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept [Gra planszowa] / Alain Rivollet i Gaetan Beaujannot. - Gdańsk : Rebel ; [2017]. - 110 kart, 1 plansza, 1 instrukcja, 2 pomoce gracza, 1 miseczka, 39 żetonów punktów zwycięstwa (27 pojedynczych i 12 podwójnych), 47 plastikowych pionków (1 x ?, 4 x ! oraz 42 kosteczki) ; 28 x 28 x 6 cm.
W grze „Koncepcja” komunikacja wkroczyła w inny wymiar - nie musisz już nic mówić, aby się porozumieć! Zestawiając ze sobą uniwersalne symbole jesteś teraz w stanie przekazać setki nazw przedmiotów, tytułów i nazwisk postaci! W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić. Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit - Odyseja / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat i Piero. - Gdańsk : Rebel ; [2017]. - 1 pudełko ( plansza, 84 karty, 12 tabliczek głosowania, 24 znaczniki głosowania, 12 drewnianych pionków królików instrukcja ) ; 28x28x6 cm.
Z Dixit Odyseja odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mrówki / autorzy: Kim Sehee, Kang Chulku ; ilustracje: Katarzyna Bajerowicz. - [Warszawa] : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", copyright 2017. - 1 gra (35 kart mrówek, 39 kart mrowiska) : karton, ilustracje kolorowe ; pudełko 13,5x13,5x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 12 cm).
Gra na spostrzegawczość i refleks,z adaniem graczy jest odnajdywanie małych mrówek w wielkim mrowisku, mrówki są w różnych kolorach i mają różne numery, wygra gracz, który odnajdzie najwięcej mrówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaginiona Wyspa Arnak / Mín & Elwen ; [opracowanie gry: Michal Štach, Michaela Štachová ; projekt graficzny: Filip Murmak ; grafika: Ondřej Hrdina, Milan Vavroň, Jiří Kůs, František Sedláček ; tłumaczenie Agnieszka Chrzanowska] ; Czech Games Edition. - Praha : Czech games Edition ; Gdańsk : Rebel, [2020] - 1 gra (dwustronna plansza główna, 4 dwustronne planszetki graczy, dwustronna plansza zasobów, 110 kart, 8 drewnianych pionków archeologów, 8 drewnianych znaczników badań, 16 kafelków stanowisk archeologicznych, 16 kafelków bożków, 15 kafelków strażników, 12 kafelków asystentów, 18 kafelków nagród naukowych, 24 kafelki świątyni, 5 kafelków blokady, 15 kafelków akcji przeciwnika, 27 kartonowych żetonów monet, 27 kartonowych żetonów kompasów, 16 plastikowych tabliczek, 12 plastikowych grotów strzał, 9 plastikowych klejnotów, 10 kafelków rezerwowych, znacznik pierwszego gracza, kartonowe księżycowe berło, notes, 4 karty pomocy) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 36x26x7 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 32 cm).
Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, dostępne karty posłużą również do rozmieszczania pracowników, a wraz z odkrywaniem kolejnych części wyspy, pojawią się zupełnie nowe akcje, które będziemy mogli wykonywać. Niektóre z nich będą wymagały posiadania konkretnych zasobów, kluczowe będzie więc zbudowanie solidnej podstawy.  Na czym to polega? Każdy z graczy staje przed zadaniem poprowadzenia wyprawy badawczej na nieznaną dotąd wyspę Arnak i odkrycia tajemnic wymarłej cywilizacji. Gracze będą zaopatrywać swoje ekspedycje w przydatne przedmioty, eksplorować dżunglę w poszukiwaniu tajemniczych artefaktów i fascynujących stanowisk archeologicznych, ujarzmiać strażników tych miejsc i – co najważniejsze – prowadzić na podstawie znalezisk badania, które mogą doprowadzić do odkrycia zaginionej świątyni. Za swoje dokonania gracze zdobywają punkty, które na koniec gry pokażą, kto poprowadził najbardziej owocną wyprawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki Archeo [Gra planszowa] / Anna Sobicz-Kamińska ; projekt graf. Paweł Zaręba. - Warszawa : "Zielona Sowa", 2017. - 1 pudełko : wym. pudełka 26x26x7,5 cm + instrukcja.
Uczestnicy gry, wcielają się w postaci swoich ulubionych bohaterów serii Kroniki Archeo i podróżują po całym świecie, odwiedzając różne niezwykłe miejsca. W trakcie podróży, przy pomocy kart „Pomocy” oraz żetonów „Zagadki” i „Niebezpieczeństwa”, przeżywają liczne przygody. Gra planszowa idealna dla fanów serii „Koniki Archeo”, ale nie tylko! Każdy, kto lubi gry strategiczne, nie zawiedzie się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GRA (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przewrotne żabki / Okabe Takuya. - Warszawa : Granna, 2021. - 1 pudełko ( 36 kwadratowych kafelków, 4 okrągłe żetony żabek, 1 plansza do gry, instrukcja : tektura ; 18 x 18 cm.
Rewelacyjna rodzinna gra logiczna o niezwykle prostych zasadach, które każdy opanuje w mniej niż minutę! Twoim zadaniem jest sprytne dokładanie swoich kolorowych żabek na planszę gry tak, aby finalnie było ich jak najwięcej. Jednak musisz dobrze KUMbinować, gdyż przeciwnicy mogą pokrzyżować Twoje plany!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobry rok / autorka: Roberta Taylor ; [tłumaczenie: Łukasz Gralak]. - Bielsko-Biała : Lucrum Games ; copyright 2021. - 1 gra (Plansza główna, 16 kart lasu i łąki, 72 karty przyjemnostek, 15 kart wędrowców, 5 plansz domostw, 34 karty usprawnień, 4 żetony usprawnień, 20 monet, 20 pracowników, 20 chatek, 10 rodzinnych kości, Tarcza rzeki, Kafel wzgórza, 21 żetonów nauczki, 20 książek, 114 żetonów zasobów, Robal, 4 kości wioski, 12 podstawek multiplikujących) : karton, drewno, kolor ; w pudełku 22x29x6 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
W grze planszowej Dobry Rok nadeszła piękna, słoneczna wiosna! Jednak w Klonowej Dolinie nigdy nie jest zbyt wcześnie, żeby rozpocząć przygotowania do zimy! W tej ciepłej i pełnej uroku rozgrywce chodzi o to, aby pokierować działaniami swojej zwierzęcej rodzinki tak, aby na koniec gry jej dom był przytulną strefą komfortu. Wyrusz po zbiory i dzięki temu przygotuj całą masę przyjemnostek: pysznych przetworów, milutkich ciepłych ubrań, ciekawych książek oraz… najlepszych gier planszowych. Jednym słowem zgromadź wszystko, co pozwoli ci radośnie i przytulnie spędzić długie zimowe wieczory w swym rodzinnym domostwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan Gra planszowa / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel. - Kraków : Galakta ; copyright 2022. - 1 pudełko ( 19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kostki, 1 instrukcja, 1 almanach ) ; 30 x 30 x 8 cm.
Catan to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej polską edycję! Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. GRY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej